×
×

شورای راهبری وضعیت تصادفات استان تشکیل جلسه داد

  • کد نوشته: 47780
  • ۱۴۰۲-۰۸-۰۹
  • ۰
  •   جلسه شورای راهبری وضعیت تصادفات استان به ریاست سیدمهدی مهیائی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و با حضور سایر اعضای این شورا در سالن جلسات شهید این معاونت برگزار شد. معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در این نشست با بیان اینکه حتی فوت یک هم استانی ناشی از تصادفات جاده ای ناراحت کننده است، […]

  • تبلیغ هدفمند

     

    شورای راهبری وضعیت تصادفات استان تشکیل جلسه داد

    جلسه شورای راهبری وضعیت تصادفات استان به ریاست سیدمهدی مهیائی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و با حضور سایر اعضای این شورا در سالن جلسات شهید این معاونت برگزار شد.

    معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در این نشست با بیان اینکه حتی فوت یک هم استانی ناشی از تصادفات جاده ای ناراحت کننده است، گفت: اینکه بتوانیم جان فردی را نجات دهیم و از خسارت های مادی و معنوی آن پیشگیری کنیم ضروری است و این امر بایستی به بهترین شکل ممکن اجرا شود.

    مهیائی همچنین بر ضرورت انجام اقدامات فرهنگی و استفاده از ظرفیت شبکه های اجتماعی در این حوزه از سوی دستگاه‌های مسوول تاکید کرد.

    وی با بیان اینکه بخش اعظمی از تصادف های جرحی به موتورسیکلت و راکبان آن باز می گردد تصریح کرد: نقش پررنگ راکبان موتورسیکلت در وقوع تصادفات انکارناپذیر است که عمده دلایل آن عدم تعادل، حرکت های مارپیچ و خلاف جهت و رعایت نکردن برخی دیگر از قوانین راهنمایی و رانندگی است و به همین دلیل بایستی راکبان موتور سیکلت استفاده از کلاه ایمنی، سرعت مجاز و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را برای حفظ ایمنی خود در دستور کار قرار دهند.

    معاون استاندار ادامه داد: تداوم نصب علائم هشدار دهنده و اجرای برنامه‌های آموزشی در راستای اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در حوزه ترافیک بایستی با قید فوریت دنبال شود.

    در ادامه این نشست و با عنایت به تهیه و ارائه شهرداری نوده خاندوز در خصوص طرح ساماندهی ترافیکی معابر شهر با توجه به ایرادات مطرح شده در جلسه، مقرر گردید شهرداری نسبت به ارسال طرح به شرکت توسعه و زیر ساخت استان اقدام و پس از بررسی و تائید طرح جهت جمع بندی نهایی در جلسه به دبیرخانه ترافیک استان ارسال گردد.

    همچنین با عنایت به تهیه و ارائه مشاور شهرداری آزادشهر به منظور احداث زیرگذر میدان جمهوری ( فلکه الله ) و با توجه به معضلات متعدد مطرح شده در جلسه از جمله ( هزینه بالا اجرای طرح با توجه به اولویت نداشتن پروژه مذکور در اهم معضلات ترافیکی شهرستان آزادشهر و عدم تکمیل پروژه محور خوش ییلاق بیش از ۱۷ سال ، عدم تکمیل پروژه بزرگراه سراسری بهشهر- قوچان پس از ۲۷ سال و… ) ، مقرر گردید با کلیات طرح در صورت تامین اعتبار و افق مالی اجرای یکساله طرح و عدم کسر از پروژه های استانی با افق ۱۰ ساله طرح موافقت گردید.

     

    شورای راهبری وضعیت تصادفات استان تشکیل جلسه داد

     

    شورای راهبری وضعیت تصادفات استان تشکیل جلسه داد

     

    شورای راهبری وضعیت تصادفات استان تشکیل جلسه داد

     

    ارسال کننده خبر : معاونت هماهنگی امور عمرانی

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *