×
×

میزان اعطای تسهیلات در خراسان شمالی مطلوب است

  • کد نوشته: 47814
  • ۱۴۰۲-۰۸-۱۰
  • ۰
  • ١۴٠٢/٨/١٠ تعداد بازدید: ٧ معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: در ۲ سال اخیر جذب سرمایه‌گذار و میزان اعطای تسهیلات در خراسان شمالی مطلوب بوده است. به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان شمالی، علی طلوعی دیروز سه‌شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲ در جلسه با مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و […]

    میزان اعطای تسهیلات در خراسان شمالی مطلوب است
  • تبلیغ هدفمند
    ١۴٠٢/٨/١٠

    تعداد بازدید: ٧

    معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: در ۲ سال اخیر جذب سرمایه‌گذار و میزان اعطای تسهیلات در خراسان شمالی مطلوب بوده است.

    به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان شمالی، علی طلوعی دیروز سه‌شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲ در جلسه با مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی بیان کرد: با جذب سرمایه‌گذار و اعطای تسهیلات و ایجاد زیرساخت‌های لازم می‌توانیم شاهد افزایش جذب گردشگر و ماندگاری در خراسان شمالی باشیم.

    در ادامه جلسه، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی با اشاره به ساماندهی سرویس‌های بهداشتی افزود: در این راستا طرحی با الگوهای معماری ایرانی‌اسلامی و استانداردهای لازم توسط متخصصین مذهبی و معماری جهت اجرایی‌شدن ارائه گردیده است.

    مستوفیان گفت: باتوجه‌به اهمیت موضوع ساماندهی سرویس‌های بهداشتی به‌زودی جلسه‌ای با حضور مقام عالی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برگزار خواهد شد تا طرح پیشنهادی به‌صورت الگو ارائه و مورد بررسی قرار گیرد.

    او خاطرنشان کرد: در این طرح مواردی همچون توجه به ایجاد فضاهای ایمن برای مادر و کودک، توان‌خواهان، معلولان، سالمندان و سایر اقشار نیازمند دریافت خدمات ویژه بهداشتی در نظر گرفته شده است.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *