×
×

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان مدیر برتر کشوری شد

  • کد نوشته: 48278
  • ۱۴۰۲-۰۸-۱۶
  • ۰
  • در جشنواره حضرت‌ ابوالفضل(ع) که از سوی سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر برگزار شده است، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان به عنوان مدیر برتر کشوری اعلام شد. به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر گلستان، در اولین جشنواره حضرت ابوالفضل العباس(ع) و تجلیل از برگزیدگان حوزه امدادونجات در سال ۱۴۰۱ از ۴ استان که بیشترین‌ عملیات ها […]

  • تبلیغ هدفمند

    مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان مدیر برتر کشوری شد

    در جشنواره حضرت‌ ابوالفضل(ع) که از سوی سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر برگزار شده است، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان به عنوان مدیر برتر کشوری اعلام شد.

    به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر گلستان، در اولین جشنواره حضرت ابوالفضل العباس(ع) و تجلیل از برگزیدگان حوزه امدادونجات در سال ۱۴۰۱ از ۴ استان که بیشترین‌ عملیات ها و خدمات امداد و نجات را در سال ۱۴۰۱ به ثبت رسانده‌اند و میزان رضایتمندی بالاتری در مردم ایجاد کرده اند و همچنین ۶ پایگاه برتر کشور شامل جاده ای، کوهستان و ساحلی تقدیر شد.

    در این جشنواره که پیش از ظهر امروز در تهران برگزار‌ شد، از قاسم غریب آبادی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان به عنوان مدیر برتر کشوری تجلیل بعمل آمد. 

    همچنین از معاون امدادونجات هلال احمر استان، رئیس اداره آمادگی و لجستیک استان و مسئول پایگاه بین شهری سه راهی گالیکش نیز قدردانی شد.

    مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان مدیر برتر کشوری شد

     

    نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر گلستان

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *