×
×

توزیع ۲۳۷ کارتن پلاست در سطح منطقه ۳ شهر گرگان

  • کد نوشته: 48468
  • ۱۴۰۲-۰۸-۲۰
  • ۰
  • معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان از توزیع ۲۳۷ کارتن پلاست در سطح منطقه سه خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری گرگان، احمد سالاری با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای طرح نگهداشت شهر، ساماندهی دوره گردهای ضایعاتی و جمع آوری پسماندها خشک از مجتمع های مسکونی و مراکز آموزشی سطح […]

  • تبلیغ هدفمند

    معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان از توزیع ۲۳۷ کارتن پلاست در سطح منطقه سه خبر داد.

    به گزارش روابط عمومی شهرداری گرگان، احمد سالاری با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای طرح نگهداشت شهر، ساماندهی دوره گردهای ضایعاتی و جمع آوری پسماندها خشک از مجتمع های مسکونی و مراکز آموزشی سطح شهر در مجموع از ابتدای اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا ۶۴۷ کارتن پلاست در سطح منطقه ۳ توزیع شده است.

    وی ادامه داد: باتوجه به اهمیت آموزش و فرهنگ سازی اصولی و ضرورت آشنایی دانش آموزان  به اهمیت  اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا ۱۷ مدرسه به کارتن پلاست تجهیز شده که بواسطه آن کاغذ باطله، مقوا و قوطی های نوشیدنی و زباله های خشک از سطح مدارس جمع آوری می شود.

    سالاری هدف از اجرای این طرح را حفاظت از محیط زیست، کاهش حجم زباله های شهری و جلوگیری از هدر رفتن سرمایه های ملی برشمرد.

    وی افزود: در جهت ارتقاء و توسعه فرهنگ شهروندی و تقویت رفتارهای مطلوب شهروندی و ضرورت آشنایی شهروندان با طرح تفکیک زباله از مبدأ ۳۰۰ نفر مورد آموزش چهره به چهره در سطح منطقه ۳ قرار گرفتند.

    معاون خدمات شهری یادآور شد: خیابان مطهری، کوی گلها، طهماسبی و ویلاشهر از مکانهایی بودند که کارتن پلاست به شهروندان توزیع شد.


    منبع محتوا
    |

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *