×
×

گره از مشکلات مسکن فرهنگیان آزادشهرگشوده خواهد شد

  • کد نوشته: 48547
  • ۱۴۰۲-۰۸-۲۰
  • ۰
  • فرماندار در جلسه با اعضای نهضت ملی مسکن فرهنگیان:   فرماندار آزادشهر از گره‌گشایی مشکلات نهضت ملی فرهنگیان این شهرستان خبر داد و گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، تسهیلات بانکی متقاضیان برطرف خواهد شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛در این جلسه نمایندگان نهضت ملی مسکن فرهنگیان آزادشهر مشکلات خود در زمینه عدم […]

  • تبلیغ هدفمند

    فرماندار در جلسه با اعضای نهضت ملی مسکن فرهنگیان:

     گره از مشکلات مسکن فرهنگیان آزادشهرگشوده خواهد شد

    فرماندار آزادشهر از گره‌گشایی مشکلات نهضت ملی فرهنگیان این شهرستان خبر داد و گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، تسهیلات بانکی متقاضیان برطرف خواهد شد.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛در این جلسه نمایندگان نهضت ملی مسکن فرهنگیان آزادشهر مشکلات خود در زمینه عدم دریافت تسهیلات بانکی را مطرح و فرماندار آزادشهر با ارتباط تلفنی با مدیرعامل بانک تجارت استان مشکلات آنان را در همین جلسه پیگیری نمود که مقرر شد پس از انتقال سند ساخت این قطعات از بانک مسکن به بانک تجارت طی یکماه آتی مشکل پرداخت تسهیلات برطرف شود.

    همچنین در زمینه انشعاب آب شرب به سایت مسکن ملی گلستان آزادشهر فرماندار آزادشهر گفت: مطالعات حفر چاه در این محدوده انجام و به زودی عملیات حفر چاه آغاز خواهد شد.

     لازم به ذکر است پرداخت تسهیلات اجرای نهضت ملی مسکن سایت گلستان آزادشهر به تعداد ۱۶واحد برای فرهنگیان توسط بانک تجارت به مبلغ هر واحد۵۵۰ میلیون تومان در دستور کار قرار دارد.

    گره از مشکلات مسکن فرهنگیان آزادشهرگشوده خواهد شد 

    گره از مشکلات مسکن فرهنگیان آزادشهرگشوده خواهد شد

    ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *