×
×

بانک ها و بیمه ها پای کار کاهش نقاط حادثه خیز گلستان

  • کد نوشته: 48564
  • ۱۴۰۲-۰۸-۲۰
  • ۰
  • استاندار گلستان در آیین تجلیل از فعالان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، در طرح های اربعین حسینی و حرم رضوی؛ برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید. استاندار گلستان اظهار کرد : این استان دارای ۹۵ نقطه حادثه […]

  • تبلیغ هدفمند

    استاندار گلستان در آیین تجلیل از فعالان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، در طرح های اربعین حسینی و حرم رضوی؛

    برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

    بانک ها و بیمه ها پای کار کاهش نقاط حادثه خیز گلستان

    استاندار گلستان اظهار کرد : این استان دارای ۹۵ نقطه حادثه خیز دارند که بانک ها و بیمه ها را پای کار آورده ایم تا از ظرفیت مسئولیت های اجتماعی آنها این نقاط را کاهش دهیم.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان ، دکتر زنگانه امروز شنبه ۲۰ آبان در در آیین تجلیل از فعالان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، در طرح های اربعین حسینی و حرم رضوی ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته در مسیر زوار حرم حسینی و حرم رضوی تصریح کرد : برنامه ریزی پیشرفت استان در قالب ۳۱ سند بخشی انجام شده و اجرای آن در حال تحقق است و تنها در حوزه راه ها بیش از ۱۸۴ کیلومتر بهسازی و احداث جاده داشته ایم.

    وی با بیان اینکه اقدامات ارزشمندی در مسیر خدمت صادقانه صورت گرفته است، گفت: ضروری است اتفاقات خوب را به مردم انعکاس دهید تا شاهد بهبود کیفیت زندگی مردم عزیزمان باشیم.

    استاندار گلستان یادآور شد: گلستان به بیان مدیران ارشد ملی پس از ۲ سال از استقرار دولت سیزدهم، در ریل پیشرفت  توسعه قرار گرفته است.

    دکتر زنگانه خاطر نشان کرد: رشد اقتصادی استان از منفی ۵ به مثبت ۳ رسیده است و ضریب جینی روستاها از ۳۶ به ۳۲ صدم بهبود یافته است.

    وی ادامه داد: اعتبارات تملک دارایی استان از ۴ هزار میلیارد تومان در ۲ سال انتهای  دولت قبل به ۱۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

    استاندار گلستان گفت:درآمد ناخالص استان کمتر از یک کارخانه در استان است که خوشبختانه چشم اندازی تصویر کردیم تا در آمد ناخالص را از ۵۶ همت به ۱۱۲ همت برسانیم و برای آن باید ۲۲۴ همت سرمایه گذاری شود.

    وی افزود: مجموع افتتاحات و اقدامات ما طی ۲ سال گذشته تا سفر رییس جمهور از ۱۱۲ همت عبور کرده و طلیعه تحقق چشم انداز بزرگ خود را نشان داده و در افق پیش رو محقق می شود که همانا رسیدن به میانگین درآمد سرانه کشور است.


    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *