×
×

پاسخگویی مدیرکل میراث‌فرهنگی خراسان شمالی به مشکلات مردم در سامانه سامد

  • کد نوشته: 48627
  • ۱۴۰۲-۰۸-۲۱
  • ۰
  • ١۴٠٢/٨/٢١ تعداد بازدید: ٣ مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی در مرکز پاسخگویی برخط مدیران از طریق سامانه ۱۱۱ پاسخگوی مطالبات مردمی شد. به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، علی مستوفیان روز یکشنبه ۲۱ آبانماه ۱۴۰۲  با حضور در محل استانداری خراسان شمالی از طریق ارتباط تلفنی مستقیم به پرسش‌ها و […]

    پاسخگویی مدیرکل میراث‌فرهنگی خراسان شمالی به مشکلات مردم در سامانه سامد
  • تبلیغ هدفمند
    ١۴٠٢/٨/٢١

    تعداد بازدید: ٣

    مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی در مرکز پاسخگویی برخط مدیران از طریق سامانه ۱۱۱ پاسخگوی مطالبات مردمی شد.

    به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، علی مستوفیان روز یکشنبه ۲۱ آبانماه ۱۴۰۲  با حضور در محل استانداری خراسان شمالی از طریق ارتباط تلفنی مستقیم به پرسش‌ها و مسائل هم استانی‌ها در سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی پاسخ داد.

    مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان در این خصوص اظهار کرد: مهم‌ترین درخواست‌های مطرح‌شده توسط مخاطبان مربوط به مرمت آثار تاریخی و پرداخت تسهیلات صنایع و گردشگری بود.

    مستوفیان هدف از حضور در این برنامه را ارتباط مستقیم و سرعت‌بخشی در پاسخ‌گویی به مطالبات مردم و ارتقای کمی و کیفی سطح خدمات خواند و تصریح کرد: درخواست‌های مطرح‌ شده پس از ثبت و اولویت‌بندی توسط کارشناسان این مجموعه پیگیری و در دستورکار قرار می‌گیرد.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *