×
×

اقدامات حوزه امر به معروف استان بر اساس مُّر قانون و قاطعانه انجام می شود

  • کد نوشته: 48632
  • ۱۴۰۲-۰۸-۲۱
  • ۰
  • استاندار گلستان در جلسه ستاد امروز به معروف و نهی از منکر استان ؛ برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید. استاندار گلستان اظهار کرد: اقدامات حوزه امر به معروف و نهی از منکر استان بر اساس مُّر قانون و قاطعانه […]

  • تبلیغ هدفمند

    استاندار گلستان در جلسه ستاد امروز به معروف و نهی از منکر استان ؛

    برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

    اقدامات حوزه امر به معروف استان بر اساس مُّر قانون و قاطعانه انجام می شود

    استاندار گلستان اظهار کرد: اقدامات حوزه امر به معروف و نهی از منکر استان بر اساس مُّر قانون و قاطعانه و بر اساس راهبردهای نماینده ولی فقیه و با تلاش دبیرخانه انجام می شود.

    به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان دکتر علی محمد زنگانه امروز یکشنبه ۲۲ آبان در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان به ریاست آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و همچنین حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین طاهری آکردی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور تصریح کرد: اقدامات ارزشمندی در استان ذیل قرارگاه امام حسن عسگری (ع) در حوزه امر به معروف و نهی از منکر انجام می شود.

    وی افزود: مجموعه دادگستری، دادستانی، انتظامی و شورای تامین با قدرت موضوعات  را دنبال می کنند .

    استاندار گلستان یادآور شد: حراست دستگاه ها و اداره کل حراست با کاشفان حجاب و نه بدحجابان در ارائه خدمت مقابله می کنند و گلستان اولین استانی بود که این تفکیک را رعایت کرد.

    دکتر زنگانه تاکید کرد: دستگاه های فرهنگی همچون آموزش و پرورش، دانشگاه ها، فرهنگ ارشاد اسلامی و … پای کار امر به معروف هستند و خوشبختانه اقدامات خوبی صورت گرفته است.

    همچنین نماینده ولی فقیه در استان در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت:هیچ چیز در جامعه از دایره امر به معروف و نهی از منکر خارج نیست.

     آیت الله نورمفیدی خاطر نشان کرد: فرضیه ای با این اهمیت را که امام حسین علیه السلام مطرح می سازند به موضوعات کوچک اختصاص ندهیم.

    وی گفت: توجه به فضای مجازی از اوجب واجبات است که ستاد باید به آن توجه کند و با تفکر و تعقل، نسل جوان در موضوعات وارد کنیم.


    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *