×
×

فعالیت‌های خراسان شمالی در حوزه سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری مطلوب ارزیابی شد

  • کد نوشته: 48750
  • ۱۴۰۲-۰۸-۲۲
  • ۰
  • ١۴٠٢/٨/٢٢ تعداد بازدید: ٩ مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی گفت: در سفر کارشناسان سرمایه‌گذاری معاونت گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به خراسان شمالی، اقدامات و فعالیت‌های استان در حوزه سرمایه‌گذاری مطلوب ارزیابی شد. به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، علی مستوفیان با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: تیمی از […]

    فعالیت‌های خراسان شمالی در حوزه سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری مطلوب ارزیابی شد
  • تبلیغ هدفمند
    ١۴٠٢/٨/٢٢

    تعداد بازدید: ٩

    مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی گفت: در سفر کارشناسان سرمایه‌گذاری معاونت گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به خراسان شمالی، اقدامات و فعالیت‌های استان در حوزه سرمایه‌گذاری مطلوب ارزیابی شد.

    به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، علی مستوفیان با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: تیمی از کارشناسان معاونت گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هفته گذشته سه‌شنبه ۲۱ آبان‌ماه در یک سفر سه‌روزه به خراسان شمالی از پروژه‌های گردشگری استان بازدید کردند.

    مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی تأکید کرد: تأسیسات گردشگری به‌عنوان زیرساخت‌های موردنیاز این صنعت زمینه‌ساز توسعه گردشگری، بهره‌مندی از عواید این صنعت، اشتغال و توسعه پایدار منطقه است.

    مستوفیان ادامه داد: مدیران و دست‌اندرکاران گردشگری خراسان شمالی با بهره‌گیری از مواهب طبیعی و قرارگیری استان در مسیر کریدورهای گردشگری سیاحتی و زیارتی از دیرباز به دنبال دستیابی به رونق گردشگری و افزایش ماندگاری مسافران در استان بوده‌اند و در سال‌های اخیر حمایت از سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری زمینه‌ساز احداث و ایجاد تأسیساتی همچون هتل، متل، رستوران، سفره‌خانه، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و مجتمع‌های گردشگری در استان شده است.

    او با اشاره به اینکه وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به‌عنوان دستگاه متولی این حوزه سیاست‌گذاری و حمایت از بخش خصوصی را به‌عنوان سرمایه‌گذار و پیشران در این حوزه را در دستور کار داده است، بیان کرد: ناظران وزارت میراث‌فرهنگی در جریان بازدید و بررسی‌های میدانی خراسان شمالی را به‌عنوان استانی مستعد و پیشرو در حوزه جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری عنوان کردند.

    پس از بررسی‌های صورت‌گرفته توسط کارشناسان وزارتخانه، پروژه‌های در دست احداث سرمایه‌گذاری و گردشگری در استان خراسان شمالی متعدد، متنوع و باکیفیت مناسب ارزیابی شد و جذب سرمایه‌گذاران به‌منظور اجرای پروژه‌های گردشگری باهدف توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال در استان را امیدوارکننده خواندند.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *