×
×

صنعتگران خراسان شمالی موفق به دریافت جایزه سئول شدند

  • کد نوشته: 48870
  • ۱۴۰۲-۰۸-۲۴
  • ۰
  • ١۴٠٢/٨/٢۴ تعداد بازدید: ۶ معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی خراسان شمالی گفت: فاطمه عبدی قوشبلاغ و وحید صابر زوج هنرمند در رشته سوزن‌دوزی موفق به دریافت جایزه طراحی سئول شدند. به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، پروانه کلاته با اعلام این خبر خاطرنشان کرد: این رقابت توسط شهرداری سئول در محل پلازای […]

    صنعتگران خراسان شمالی موفق به دریافت جایزه سئول شدند
  • تبلیغ هدفمند
    ١۴٠٢/٨/٢۴

    تعداد بازدید: ۶

    معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی خراسان شمالی گفت: فاطمه عبدی قوشبلاغ و وحید صابر زوج هنرمند در رشته سوزن‌دوزی موفق به دریافت جایزه طراحی سئول شدند.

    به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، پروانه کلاته با اعلام این خبر خاطرنشان کرد: این رقابت توسط شهرداری سئول در محل پلازای شهری دانگ دایمون برگزار شده است که محور آن «زندگی پایدار» (sustainable life) است.

    معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی خراسان شمالی با اشاره به اینکه این پلازا که توسط زاها حدید طراحی شده، به نمادی از طراحی در سئول تبدیل شده و محل برگزاری رویدارهای مختلفی در حوزه طراحی است، افزود: جایزه طراحی سئول Seoul Design Award  به تیم‌ها یا افرادی تعلق می‌گیرد که به نحوی به بهترشدن زندگی کمک کرده‌اند.

    کلاته توسعه‌ی پایدار از محورهای مهم سازمان‌های بزرگ این روزهای دنیا خواند و گفت: این رویداد ۲۵ اکتبر ۲۰۲۳ در سئول برگزار شد که در آن تیم‌هایی از ده‌ها کشور دنیا شرکت کرده بودند.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *