×
×

جذب تسهیلات بالاتر از میانگین کشور در حوزه صنایع‌دستی خراسان شمالی

  • کد نوشته: 48874
  • ۱۴۰۲-۰۸-۲۴
  • ۰
  • ١۴٠٢/٨/٢۴ تعداد بازدید: ۴ مدیرعامل صندوق کارآفرینی خراسان شمالی با بیان اینکه صندوق کارآفرینی امید از حوزه صنایع‌دستی به‌عنوان مشاغل خرد و کوچک و متوسط حمایت می‌کند، گفت: جذب تسهیلات خراسان شمالی در حوزه صنایع‌دستی بالاتر از میانگین کشور بوده که شاهد رشد ۵۰ درصدی بوده‌ایم. به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، […]

    جذب تسهیلات بالاتر از میانگین کشور در حوزه صنایع‌دستی خراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند
    ١۴٠٢/٨/٢۴

    تعداد بازدید: ۴

    مدیرعامل صندوق کارآفرینی خراسان شمالی با بیان اینکه صندوق کارآفرینی امید از حوزه صنایع‌دستی به‌عنوان مشاغل خرد و کوچک و متوسط حمایت می‌کند، گفت: جذب تسهیلات خراسان شمالی در حوزه صنایع‌دستی بالاتر از میانگین کشور بوده که شاهد رشد ۵۰ درصدی بوده‌ایم.

    به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، هادی رضازاده روز گذشته ۲۳ آبان‌ماه ۱۴۰۲ در جلسه پرداخت تسهیلات به صنعتگران، با بیان مطلب تأکید کرد: صندوق کارآفرینی امید از طرح‌های اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برای ارائه تسهیلات استقبال می‌کند.

    مدیرعامل صندوق کارآفرینی خراسان شمالی با اشاره به این‌که صندوق کارآفرینی امید از نظر فعالیتی که دارد به سمتی حرکت می‌کند که از طرح‌های کوچک و خرد و متوسط با اولویت مناطق محروم و روستایی حمایت کند، افزود: باتوجه‌به ظرفیتی که خراسان شمالی دارد در حوزه صنایع‌دستی دارد در پرداخت تسهیلات نسبت به میانگین کشوری، افزایش اعتبار داشتیم.

    رضازاده گفت: جذب تسهیلات در حوزه صنایع‌دستی عامل مهمی در ایجاد اشتغال صنایع کوچک و مشاغل خانگی علی‌الخصوص در مناطق محروم و روستایی را به همره خواهد داشت.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *