×
×

پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی بازارچه دائمی صنایع‌دستی بجنورد

  • کد نوشته: 48940
  • ۱۴۰۲-۰۸-۲۵
  • ۰
  • ١۴٠٢/٨/٢۵ تعداد بازدید: ٩ مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی از پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی بازارچه دائمی صنایع‌دستی واقع در پارک شهربازی شهرستان بجنورد خبر داد. به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، علی مستوفیان روز گذشته در بازدید از پروژه احداث بازارچه دائمی در بجنورد با اعلام این خبر افزود: باتوجه‌به […]

    پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی بازارچه دائمی صنایع‌دستی بجنورد
  • تبلیغ هدفمند
    ١۴٠٢/٨/٢۵

    تعداد بازدید: ٩

    مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی از پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی بازارچه دائمی صنایع‌دستی واقع در پارک شهربازی شهرستان بجنورد خبر داد.

    به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، علی مستوفیان روز گذشته در بازدید از پروژه احداث بازارچه دائمی در بجنورد با اعلام این خبر افزود: باتوجه‌به اهمیت تولید و عرضه صنایع‌دستی در توسعه گردشگری و رشد اقتصادی استان، کلنگ احداث این بازارچه دائمی در بهمن‌ماه سال گذشته توسط استاندار خراسان شمالی بر زمین زده شد.

    مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی افزود: این بازارچه دائمی صنایع‌دستی با مشارکت استانداری خراسان شمالی و شهرداری بجنورد در راستای حمایت از صنعتگران استان به‌ویژه مشاغل خانگی و زنان سرپرست خانوار در زمینی به مساحت بیش از ۱۵۰ مترمربع در دست احداث است.

    مستوفیان با تأکید بر اینکه با احداث این بازارچه، تعداد بازارچه‌های دائمی صنایع‌دستی شهرستان بجنورد به ۵ عدد خواهد رسید، افزود: با بهره‌برداری از این بازارچه تعداد ۱۵ صنعت گر در ۶ غرفه می‌توانند به‌صورت دائمی به عرضه و فروش محصولات خو بپردازند.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *