×
×

پیام تبریک رئیس کل دادگستری خراسان شمالی به مناسبت روز پرستار

  • کد نوشته: 49308
  • ۱۴۰۲-۰۸-۲۹
  • ۰
  • رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی در پیامی فرارسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار را تبریک و تهنیت گفت. به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان خراسان شمالی متن پیام حجت الإسلام والمسلمین رضا براتی زاده بدین شرح است:                         […]

    پیام تبریک رئیس کل دادگستری خراسان شمالی به مناسبت روز پرستار
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی در پیامی فرارسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار را تبریک و تهنیت گفت.

    به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان خراسان شمالی متن پیام حجت الإسلام والمسلمین رضا براتی زاده بدین شرح است:  

                                                                      «بسم الله الرحمن الرحیم»

     هر کس در برآوردن نیاز بیماری بکوشد،خواه آن را برآورد و خواه برنیاورد، از زیر بار گناه خویش بیرون می رود، به سان آن روز که از مادر زاده شده است. پیامبر گرامی اسلام(ص)/ثواب الأعمال /ص ۳۴۱

    روز پنجم جمادی الأول مصادف با بیست و هشتم آبان ماه ۱۴۰۲، یک روز به یادماندنی در تقویم جمهوری اسلامی است چرا که بعنوان سالروز میلاد نورانی بزرگ پرستار کربلا و نماد بارز ایثار و ازخودگذشتگی و  صبر و شکیبایی و تربیت یافته مکتب فاطمی- حضرت زینب کبری (س) -شناخته شده است.

     بدون تردید جامعه پرستاری مجموعه زحمتکش و پرتلاشی است که با دلی  سرشار از محبت و  با اخلاصی مثال زدنی خدمت به هم نوع را در ذهن می پروراند و در این مسیر سخت و دشوار از هیچ کوششی فروگذار نیست. لذا به همین اعتبار  در فرهنگ ایرانی و اسلامی جایگاه بسیاررفیعی دارد.

     اینجانب فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت زینب( سلام الله علیها) را به محضر ملت بزرگ ایران و جامعه  پرستاری ،کادر پزشکی و درمانی و کلیه دست اندرکاران فعال  در این حوزه  به ویژه پرستاران  ارجمند در استان خراسان شمالی تبریک و تهنیت عرض نموده و از تلاشهای شبانه روزی  این  عزیزان در ارائه خدمات درمانی به بیماران ، صمیمانه سپاسگزارم.

     توفیق روز افزون تمامی مدافعین خط مقدم جبهه سلامت را در ظل عنایات ولی عصر(عج) و در سایه سار ولایت مقام معظم رهبری-حضرت آیت الله امام خامنه ای(حفظه الله تعالی)-از خداوند متعال مسألت دارم.

          رضا براتی زاده-رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *