×
×

کارخانه آجر سفال شهرستان قروه با حضور وزیر اقتصاد افتتاح شد

  • کد نوشته: 49417
  • ۱۴۰۲-۰۸-۳۰
  • ۰
  • به گزارش شادا، سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارای همزمان با سفر رئیس جمهور به کردستان به شهرستان‌های قروه و دهگلان سفر کرد. افتتاح کارخانه آجر سفال ماشینی قروه در جریان این سفر انجام شد. در این افتتاح که فرماندار شهرستان قروه و نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند، […]

  • تبلیغ هدفمند

    به گزارش شادا، سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارای همزمان با سفر رئیس جمهور به کردستان به شهرستان‌های قروه و دهگلان سفر کرد. افتتاح کارخانه آجر سفال ماشینی قروه در جریان این سفر انجام شد.

    در این افتتاح که فرماندار شهرستان قروه و نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند، مدیر عامل شرکت فناوران صنعت خاک طلای زیتون اظهار کرد: عملیات احداث کارخانه آجر سفال قزوه سال ۱۳۹۹ آغاز و بعد از گذشت سه سال امروز افتتاح شد.

    محمدرضا کریمی با اشاره به اینکه این واحد در مسیر سه استان کرمانشاه، همدان و کردستان که فاقد کارخانه مکانیزه آجر سفال است، قرار گرفته است، افزود: برای اجرای فاز دوم آن نیاز به ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات داریم و بدون اعطای آن امکان اجرای آن را نداریم.

    این واحد در زمینی به مساحت ۲۲ هزار مترمربع ساخته شده که سه هزار و ۵۰۰ مترمربع آن زیربنای ساختمان این واحد است.در این سفر دکتر ذبیح اله سلمانی معاون امور حقوقی و مجلس، دکتر سید علی روحانی معاون سیاست گذاری اقتصادی وزیر اقتصاد، محسن مومنی راد دستیار وزیر اقتصاد، علی کی لانی عضو هیات مدیره و قائم مقام بانک تجارت، سید جواد جهرمی مدیرعامل بورس کالای ایران، دکتر رضا خدابنده معاون مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی و  حسن قاسمی معاون مدیر کل دفتر وزارتی وزارت اقتصاد و جمعی از مدیران اقتصادی استان وزیر اقتصاد را همراهی می کنند.

    * تصاویر

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *