×
×

بازدید فرماندار شهرستان آزادشهر از کتابخانه عمومی شهرستان آزادشهر

  • کد نوشته: 49462
  • ۱۴۰۲-۰۹-۰۱
  • ۰
  •     فرماندار شهرستان آزادشهر با همراهی سرپرست معاونت سیاسی،امنیتی فرمانداری از کتابخانه عمومی این شهرستان بازدید و با رئیس و پرسنل کتابخانه دیدار و گفتگو کردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛سید جواد کریمی فرماندار شهرستان آزادشهر در بازدید از کتابخانه شهرستان آزادشهر ضمن گرامیداشت هفته کتابخوانی گفت: بحث کتاب و کتابخوانی […]

  • تبلیغ هدفمند
     بازدید فرماندار شهرستان آزادشهر از کتابخانه عمومی شهرستان آزادشهر

     

    فرماندار شهرستان آزادشهر با همراهی سرپرست معاونت سیاسی،امنیتی فرمانداری از کتابخانه عمومی این شهرستان بازدید و با رئیس و پرسنل کتابخانه دیدار و گفتگو کردند.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛سید جواد کریمی فرماندار شهرستان آزادشهر در بازدید از کتابخانه شهرستان آزادشهر ضمن گرامیداشت هفته کتابخوانی گفت: بحث کتاب و کتابخوانی یک ضرورت و امر مهم در جامعه امروز است چراکه دانایی و پیشرفت و توسعه فرهنگی از کتاب می آید.

    فرماندار آزادشهر اضافه کرد: هرآنچه یک جامعه و کشور داشته باشد اما اهل مطالعه نباشد آن جامعه متعالی نمی شود و ضرورت تعالی شدن مطالعه است.

    فرماندار آزادشهر در خصوص سهم نیم درصدی شهرداری ها گفت: شهرداری ها در پرداخت سهم نیم درصدی کتابخانه ها توجهه کافی داشته باشد تا کتابخانه های شهرستان بروز و فعال باشند.

    بازدید فرماندار شهرستان آزادشهر از کتابخانه عمومی شهرستان آزادشهر

     

     

    ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *