×
×

دیدار امام جمعه و فرماندار آزادشهر با خانواده شهید علیرضا کهساری

  • کد نوشته: 49463
  • ۱۴۰۲-۰۹-۰۱
  • ۰
  •     بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج امام جمعه،فرماندار و دیگر مسئولین شهرستان آزادشهر با مادر معظم شهید بسیجی علیرضا کهساری دیدارکردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛سیدجواد کریمی فرماندار شهرستان آزادشهر در دیدار با خانواده شهید علیرضا کهساری ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: یدار با خانواده شهدا برای ما بسیجیان و خادمین مردم […]

  • تبلیغ هدفمند

    دیدار امام جمعه و فرماندار آزادشهر با خانواده شهید علیرضا کهساری

     

     

    بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج امام جمعه،فرماندار و دیگر مسئولین شهرستان آزادشهر با مادر معظم شهید بسیجی علیرضا کهساری دیدارکردند.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛سیدجواد کریمی فرماندار شهرستان آزادشهر در دیدار با خانواده شهید علیرضا کهساری ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت:

    یدار با خانواده شهدا برای ما بسیجیان و خادمین مردم روحیه است و عیادت والدین شهدا و تکریم آنان، وظیفه‌ای دینی برای ما است.

     وی خاطرنشان کرد:بی شک ایثارگری‌های شهدا موجب پیروزی کشورمان در جنگ تحمیلی و حفظ نظام جمهوری اسلامی شد، لذا همه ما مدیون خانواده‌های شهدا هستیم.

     حجت الاسلام منصوری امام جمعه آزادشهر هم در این دیدار بیان کرد:

    فرمایشات مقام معظم رهبری از بسیج و تشریح وظایف این تشکل جهادی بسیار قابل توجه است و نشان از ظرفیت بالا و اهمیت این نهاد دارد.وی گفت: بسیج برای خود مرز نمی شناسند و هرکجا که مشکل باشد در آن نقطه فعالیت می‌کند، حضور بسیج در سازندگی، فعالیت بسیج در حوزه فرهنگی، حرکت های بسیج در راستای نظم امنیت، جهاد جهادگران بسیجی در حوزه سلامت، یک لشکر آماده به خدمت است.امام جمعه قرچک با اشاره به جایگاه خانواده شهدا در جامعه افزود: از جمله ارزش های جامعه ما خانواده های معزز شهدا هستند، جهاد و ایثار شما برای جنگ بسیار ارزش دارد و اینکه پای این نظام و انقلاب می مانید و حمایت می‌کنید هم یک ارزش و قابل تحسین است.

    دیدار امام جمعه و فرماندار آزادشهر با خانواده شهید علیرضا کهساری

     

    دیدار امام جمعه و فرماندار آزادشهر با خانواده شهید علیرضا کهساری

     

     

     

    ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *