×
×

مشاوره و خدمات تخصصی کسب‌وکار به هنرمندان و صنعتگران صنایع‌دستی توسط شرکت خدمات کسب و کار بوم بین

  • کد نوشته: 49521
  • ۱۴۰۲-۰۹-۰۲
  • ۰
  • معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان گلستان با همکاری شرکت خدمات کسب‌وکار بوم بین در شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران‌زمین به هنرمندان و صنعتگران صنایع‌دستی حاضر در این جشنواره خدمات مشاوره و خدمات تخصصی کسب و کار ارائه می‌دهد. خدمات مشاوره‌ای کارگاه آموزشی برای کسب و کارهای صنایع دستی و همچنین اجرای […]

    مشاوره و خدمات تخصصی کسب‌وکار به هنرمندان و صنعتگران صنایع‌دستی توسط شرکت خدمات کسب و کار بوم بین
  • تبلیغ هدفمند

    معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان گلستان با همکاری شرکت خدمات کسب‌وکار بوم بین در شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران‌زمین به هنرمندان و صنعتگران صنایع‌دستی حاضر در این جشنواره خدمات مشاوره و خدمات تخصصی کسب و کار ارائه می‌دهد.

    خدمات مشاوره‌ای کارگاه آموزشی برای کسب و کارهای صنایع دستی و همچنین اجرای کارگاه‌های ورکشاپ صنایع‌دستی کودکان از دیگر اقدامات شرکت خدمات کسب‌وکار بوم بین در جشنواره فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران‌زمین است که علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به غرفه ۲۶ در بخش نمایشگاهی صنایع‌دستی این جشنواره از آن بهره‌مند شوند.

    شرکت خدمات کسب‌وکار بوم بین ارائه‌دهنده خدمات ۳۶۰ تخصصی برای کسب‌وکارهای هدف میراث‌‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی است‌ که طرحی را با همکاری پژوهشگاه وزارت میراث‌فرهنگی در این راستا اجرایی می‌کند.

     

     

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *