×
×

عرصه جانبازی و شهادت در عصر کنونی جهاد تبیین است

  • کد نوشته: 49626
  • ۱۴۰۲-۰۹-۰۴
  • ۰
  • فرماندار گرگان گفت: مسیر نظام رو به رشد و توسعه است و دستاوردهای بیشماری کسب کرده‌ایم که لازم است با جهاد تبیین، این دستاوردها در حوزه های مختلف به جوانان معرفی شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری گرگان، پنج شنبه ۲ آذر، اسماعیل نادری فرماندار شهرستان گرگان در جمع اعضای مجمع محبین حضرت رضا(ع) […]

  • تبلیغ هدفمند

    عرصه جانبازی و شهادت در عصر کنونی جهاد تبیین است

    فرماندار گرگان گفت: مسیر نظام رو به رشد و توسعه است و دستاوردهای بیشماری کسب کرده‌ایم که لازم است با جهاد تبیین، این دستاوردها در حوزه های مختلف به جوانان معرفی شود.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری گرگان، پنج شنبه ۲ آذر، اسماعیل نادری فرماندار شهرستان گرگان در جمع اعضای مجمع محبین حضرت رضا(ع) با بیان اینکه ستاد برگزاری یادواره شهدای خراسانی  مقیم استان گلستان با برگزاری اقدامات فرهنگی فاخر سعی در اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت دارد اظهار کرد: خراسانی ها همیشه بسیجی وار در عرصه های مختلف در مسیر مصالح نظام مقدس جمهوری اسلامی فعال و پیشرو حاضر بوده اند.

    وی در ادامه افزود: اهتمام ستاد یادواره شهدای خراسانی مقیم استان گلستان، همچون دوره های گذشته در برگزاری برنامه های فاخر فرهنگی معرف الگوهای مناسبی برای جوانان است تا آینده سازان در مسیر درست زندگی گام بردارند و مدافع ارزش های ایران اسلامی باشند.

    رئیس ستاد انتخابات شهرستان در پایان خاطر نشان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات پایان سال جاری، به عنوان بهترین هدیه به ساحت مقدس شهداء خواهد بود.

    گفتنی است یادواره ۵۰۰ شهید خراسانی به مناسبت سالگرد شهادت حاج‌قاسم سلیمانی و با مشارکت مجمع محبین حضرت امام رضا(ع) برگزار خواهد شد.

    عرصه جانبازی و شهادت در عصر کنونی جهاد تبیین است

     

    عرصه جانبازی و شهادت در عصر کنونی جهاد تبیین است

     

    ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *