×
×

مهارت آتش نشانان در اطفا حریق ساختمان‌های بلند ارتقا می یابد

  • کد نوشته: 49638
  • ۱۴۰۲-۰۹-۰۴
  • ۰
  • دوره آموزشی امداد و نجات و اطفای حریق در ساختمان‌های بلند مرتبه به منظور ارتقای دانش و مهارت عملی آتش نشانان گرگان برگزار شد. به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی گرگان ، موسی الرضا صفری در این خصوص اعلام داشت : با توجه به رشد و توسعه بلند مرتبه سازی در شهر گرگان و […]

  • تبلیغ هدفمند


    دوره آموزشی امداد و نجات و اطفای حریق در ساختمان‌های بلند مرتبه به منظور ارتقای دانش و مهارت عملی آتش نشانان گرگان برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی گرگان ، موسی الرضا صفری در این خصوص اعلام داشت : با توجه به رشد و توسعه بلند مرتبه سازی در شهر گرگان و لزوم کسب مهارتهای تخصصی مرتبط با امداد و نجات و اطفای حریق در این رابطه، کارگاه آموزشی ۲ روزه با بهره گیری از اساتید مجرب این رشته از سازمان آتش نشانی تهران و مطابق با استانداردهای تعریف شده برگزار شد.
     

    وی با اشاره به حضور پرسنل عملیاتی آتش نشانی گرگان و شهرهای گنبد ، بندرترکمن و علی آباد در این دوره افزود: طی برگزاری این دوره آموزشی به صورت تئوری و عملی فرماندهان و جانشینان فرماندهان هر سه گروه از هفت ایستگاه عملیاتی و پرسنل آتش نشانی شهرهای دیگر استان از دوره های آموزشی بهره برده و با به روز رسانی اطلاعات، یکپارچگی و فرماندهی دقیق عملیات ترکیبی را فرا گرفتند . 

    صفری هدف از برگزاری این دوره آموزشی را افزایش توان علمی و عملیاتی آتش نشانان در برخورد با حوادث احتمالی در ساختمان های بلند عنوان و تصریح کرد: در این کارگاه آموزشی چگونگی استقرار خودروهای آتش نشانی در محل حادثه، پیش بینی امکانات و سازماندهی تجهیزات مورد نیاز، ساختار و اصول فرماندهی، آبرسانی به طبقات، روش های جستجو و نجات تیم های عملیاتی، رفتار شناسی حریق و اصول تهویه در ساختمانهای بلند مرتبه مطرح و مورد آموزش و بازنگری قرار می گیرد.

    ‌آتش نشانان با اجرای مانورهای عملیاتی در یکی از مجتمع های در حال ساخت خیابان آرامش ، توانایی های خود را در زمینه امداد رسانی و اطفای حریق در میان دود و آتش محک می زنند.


    منبع محتوا
    |

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *