×
×

کاشت نهال زیتون نشانه مقاومت مردم فلسطین و غزه است

  • کد نوشته: 49730
  • ۱۴۰۲-۰۹-۰۵
  • ۰
  • مدیرکل دفتر جنگلکاری، پارکها و ذخیره گاه های جنگلی سازمان: مدیرکل دفتر جنگلکاری، پارکها و ذخیره گاه های جنگلی سازمان گفت: کاشت نهال زیتون نشانه مقاومت مردم فلسطین و غزه است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان، داریوش بیات در در مراسم پویش صبح زیتون که به صوت سراسری در […]

  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل دفتر جنگلکاری، پارکها و ذخیره گاه های جنگلی سازمان:

    مدیرکل دفتر جنگلکاری، پارکها و ذخیره گاه های جنگلی سازمان گفت: کاشت نهال زیتون نشانه مقاومت مردم فلسطین و غزه است.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان، داریوش بیات در در مراسم پویش صبح زیتون که به صوت سراسری در کشور برگزار شد اظهار کرد: برای مقاومت مردم فلسطین و غزه و به یاد ۱۰۰ هزار نفر شهید سرزمین مظلوم فلسطین در سراسر کشور ۱۰۰ هزار اصله نهال زیتون غرس شد. 

    وی ادامه داد: خواستگاه اولیه زیتون سوریه است و این درخت گونه ای مقاوم است که در برابر بارندگی کم رشد می کند و ریشه های عمیقی دارد و دیرزیستی بالایی دارد و می تواند ۱۰۰ سال عمر کند. 

    مدیرکل دفتر جنگلکاری، پارکها و ذخیره گاه های جنگلی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور تصریح کرد: اگر بخواهیم ملتی را به مقاومت تشبیه کنیم با زیتون مقایسه می کنیم که نمادی از صلح و مقاومت است. 

    وی در خصوص اجرای پویش صبح زیتون در راستای طر ح مردمی کاشت یک میلیارد درخت افزود: ایران در بحث آلودگی هوا رتبه ۷ در جهان را دارد و میزان دی اکسید کربن بسیاری در سال تولید می کنیم. 

    بیات گفت: اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت کمک خواهد کرد تا بتوانیم تا حدودی تعهدات بین المللی خود را در جهت کاهش گازهای گلخانه ای انجام دهیم. 

     

     

    نام دستگاه ارسال کننده خبر : منابع طبیعی گلستان

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *