×
×

مراسم گرامیداشت قیام ۵آذر گرگان در مرکز آموزشی درمانی ۵ آذر گرگان برگزار شد

  • کد نوشته: 49733
  • ۱۴۰۲-۰۹-۰۵
  • ۰
  •     مراسم گرامیداشت قیام ۵آذر گرگان با حضور سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا استان،سعید گل فیروزی رییس دانشگاه،جمعی از مدیران و مسولین استانی و کارکنان دانشگاه در مرکز آموزشی درمانی ۵ آذر گرگان برگزار شد. فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به روز ملی گرگان و تشریح واقعه تاریخی پنج آذر گفت: […]

  • تبلیغ هدفمند

     

    مراسم گرامیداشت قیام ۵آذر گرگان در مرکز آموزشی درمانی ۵ آذر گرگان برگزار شد

     

    مراسم گرامیداشت قیام ۵آذر گرگان با
    حضور سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا استان،سعید گل فیروزی
    رییس دانشگاه،جمعی از مدیران و مسولین استانی و کارکنان دانشگاه در مرکز
    آموزشی درمانی ۵ آذر گرگان برگزار شد.

    فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به روز ملی گرگان و تشریح واقعه تاریخی پنج آذر گفت: از زمان پنج آذر ۱۳۵۷ تاکنون بهترین خدمات در این بیمارستان ارائه شد و همچنان نقطه امید مردم است. 

    سردار علی ملک‌شاهکوهی صبح امروز در آئین بزرگداشت روز ملی گرگان و هفته بسیج ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: در واقعه پنج آذر گرگان مردم به خاطر هتک حرمتی که به حرم امام رضا (ع) شده بود و امام راحل آن روز را عزای عمومی اعلام کرد در صحن امامزاده عبدالله (ع) گرگان تجمع کردند و آن گونه که در تاریخ آمده شعار الله‌اکبر سر می‌دادند اما رژیم طاغوت، مردم را به رگبار گلوله بست و ۱۴ نفر را به شهادت رساند.

    وی با اشاره به اینکه واقعه خونین پنج آذر گرگان در محوطه همین بیمارستان نیز اتفاق افتاد، گفت: این بیمارستان در قدیم اورژانس بود و مجروحان را برای مداوا اینجا می‌آوردند اما رژیم طاغوت به بیمارستان نیز حمله‌ور شده و عده‌ای از مردم در این بیمارستان به شهادت رسیدند، از آن روز به بعد نام بیمارستان از پهلوی به پنج آذر تغییر دادند.

    فرمانده سپاه نینوا استان گلستان بیان کرد: از آن روز تاکنون بهترین خدمات در قدیمی‌ترین بیمارستان گرگان ارائه می‌شود و اکنون نیز کادر درمان بیمارستان پنج آذر گرگان همچنان نقطه امید مردم در ارائه خدمات هستند.

    ملک‌شاهکوهی با یادآوری نام و یاد شهدای سلامت استان گلستان تصریح کرد: ماموریت کادر درمانی در زمان کرونا بیش از هر زمانی به چشم آمد و تعدادی از عزیزان پزشک و پرستار را از دست دادیم که یاد همه آنها را گرامی می‌داریم.

    وی همچنین با گرامیداشت هفته بسیج گفت: هفته بسیج متعلق به آحاد ملت ایران است و یکی از معجزات و اتفاقات بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی است و این اقدام امام راحل بود که ۱۰ ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی و ۹ ماه قبل از جنگ تحمیلی، بسیج را تشکیل داد.

    فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به نقش بی‌بدیل بسیج تاکنون گفت: هیچ‌کسی به اندازه بسیج به مردم خدمت نکرده است بسیج سازمانی کم‌هزینه و پرثمر است، نام و نشان ندارد برای این مجموعه موضوع خاصی تعریف نکردند هر جایی که نیاز باشد  بسیج پای کار آمده است و اگر در زمان هشت سال دفاع مقدس، بسیج نبود اثری از انقلاب اسلامی هم نبود.

    نام دستگاه ارسال کننده خبر : علوم پزشکی استان گلستان

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *