×
×

نوآوری و خلاقیت در انتخاب مشاور استاندار در امور ایثارگران

  • کد نوشته: 49949
  • ۱۴۰۲-۰۹-۰۸
  • ۰
  • برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید. در نشست دکتر زنگانه استاندار گلستان با فرزندان شاهد و ایثارگر استانداری و فرمانداری های استان با شیوه ای متفاوت و خلاقانه مشاور استاندار در امور ایثارگران انتخاب شد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری […]

  • تبلیغ هدفمند

    برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

    نوآوری و خلاقیت در انتخاب مشاور استاندار در امور ایثارگران

    در نشست دکتر زنگانه استاندار گلستان با فرزندان شاهد و ایثارگر استانداری و فرمانداری های استان با شیوه ای متفاوت و خلاقانه مشاور استاندار در امور ایثارگران انتخاب شد.

    به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان امروز چهارشنبه ۸ آذر نشست استاندار گلستان با فرزندان شاهد و ایثارگر استانداری و فرمانداری های استان ابتدا به پیشنهاد سید علی مهاجر معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی حاضرین ویژگی های مشاور ایثارگران استاندار را شامل صداقت و امین جامعه ایثارگری، مقبولیت، مروج فرهنگ ایثار و شهادت، سعه صدر و صبوری، توانمندی در روابط ساختاری، آگاهی و اشراف ، اعتقاد به بکارگیری جوانان، پشتکار و پیگیری امور ایثارگران، روحیه جهادی و برنامه محوری برشمردند.

    همچنین در این جلسه حاضرین بین دو پیشنهاد استاندار برای انتخاب کاندیداها بصورت علنی و یا مخفی، شیوه دوم را برگزیدند و از بین کاندیداهای حاضر ، علی اکبر صفری را به عنوان مشاور استاندار در امور ایثارگران برگزیدند.

    دکتر زنگانه در این جلسه ضمن تقدیر از تمامی مشارکت کنندگان، خواستار تسریع در استقرار مشاور امور ایثارگران شد.

    استاندار گلستان گفت:توجه به جایگاه خانواده شهدا و ایثارگران در نظام انتصابات از اهم موضوعات است .

    وی افزود: ۵۳۳۳ نفر از ایثارگران و فرزندان ایثارگران ما در استان تبدیل وضعیت شدند.

    وی ادامه داد : رشد اعتبارات هزینه ای در لایحه امسال ۳۷ درصد بوده که کسری اعتبارات ما ۵۷ درصد بوده اما با تمام وجود این تبدیل وضعیت را انجام داده ایم.

    استاندار گلستان گفت: تلاش ما افزایش امید و ایمان در مردم است و در راستای جهاد تبیین خوشبختانه طی ۲ سال گذشته رشد ۳ درصدی اقتصادی استان صورت گرفته و گلستان جزو ۳ استان دارای رشد متوازن کشور در هر ۴ بخش صنعت، معدن، خدمات و کشاورزی بوده است و البته رشد صنعت ما ۷.۹ درصد بود .

    دکتر زنگانه تاکید کرد: اعتبارات تملک دارایی استان از ۴ همت در ۲ سال انتهایی دولت قبل به ۱۶.۳ همت در ۲ سال اول این دولت رسیده است.

    وی ادامه داد: با توجه به اینکه ۴۷ درصد جمعیت استان ساکن روستا هستند و خوشبختانه توانسته ایم ضریب جینی در جامعه روستایی از ۳۶ به ۳۴ صدم رسیده است .

    وی افزود: گلستان در مسیر پیشرفت قرار گرفته و ابر چالشی همچون خلیج گرگان را با ۵۰۰ میلیارد تومان آغاز کردیم و تا این خطر را از استان رفع کنیم.

    استاندار گلستان یادآور شد: درآمد ناخالص استان ۵۶ همت بود یعنی کمتر یک کارخانه در اصفهان و ضروری است ۲۲۴ همت سرمایه گذاری در استان بشود و خوشبختانه در ۲ سال اول مجموع پروژه های عمرانی و اقتصادی افتتاح یا آغاز به کار شده بالای ۱۴۰ همت است که به ما نوید تحقق چشم انداز رسیدن درآمد سرانه مردم استان به میانگین درآمد سرانه کشور را می دهد.

    وی گفت: امروز استان در ۳۱ بخش چشم انداز و برنامه دارد مثلاً در حوزه فناوری اطلاعات، مقرر شده گلستان سرزمین هوشمند و یا در حوزه صمت ، گلستان و صنایع رقابت پذیر، در حوزه محیط زیست گلستان سرزمین اقتصاد سبز، در حوزه روستایی ۱۰۰۰ روستا ۱۰۰۰ کانون کسب و کار .

    استاندار گلستان تاکید کرد:از همراهی جامعه ایثارگری در پیشرفت استان تقدیر می کنم.


    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *