×
×

رشد ۱۱۵ درصدی جذب اعتبارات هزینه‌ای پارک علم و فناوری خراسان شمالی

  • کد نوشته: 50003
  • ۱۴۰۲-۰۹-۰۹
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی از رشد ۱۱۵ درصدی جذب اعتبارات هزینه‌ای  پارک علم و فناوری استان خبر داد. محمدرضا حسین‌نژاد امروز (چهارشنبه، هشتم آذر ماه) در بازدید از ۱۱ صنعت خلاق و ۲۵ شرکت دانش‌بنیان شهر بجنورد، نقش شرکت‌های دانش‌بنیان در رشد تولید را مهم ارزیابی و بیان کرد: واحدها و شرکت‌هایی که کار […]

    رشد ۱۱۵ درصدی جذب اعتبارات هزینه‌ای پارک علم و فناوری خراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی از رشد ۱۱۵ درصدی جذب اعتبارات هزینه‌ای  پارک علم و فناوری استان خبر داد.

    محمدرضا حسین‌نژاد امروز (چهارشنبه، هشتم آذر ماه) در بازدید از ۱۱ صنعت خلاق و ۲۵ شرکت دانش‌بنیان شهر بجنورد، نقش شرکت‌های دانش‌بنیان در رشد تولید را مهم ارزیابی و بیان کرد: واحدها و شرکت‌هایی که کار تولیدی می‌کنند و در رشد تولید موثرند برای ما اهمیت زیادی دارند.

    وی تجمیع دفاتر شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور را در یک ساختمان در مرکز بجنورد، کار پسندیده‌ای دانست و ادامه داد: در دسترس بودن این شرکت‌ها که فعالیت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در حوزه تولید دارند و وجود نمایشگاهی که آثار شرکت‌ها و واحدهای فناور در آن عرضه می‌شود، از ویژگی‌های مهم این مکان است.

    حسین‌نژاد ارتقای جایگاه پارک علم و فناوری خراسان شمالی از رتبه سوم به رتبه دوم در سال ۱۴۰۲ را از دیگر توفیق‌هایی دانست که می‌تواند در رونق تولید نقش داشته باشد.

    ارتقای رتبه استان در سامانه نان از دیگر مواردی بود که استاندار خراسان شمالی در این بازدید از آن خبر داد و گفت: ثبت نیازها و طرح ایده‌ها، قدم نخست حرکت در مسیر تولید است و ارتقای رتبه خراسان شمالی از هشت به پنج در سامانه نظام ایده‌ها و نیازها (نان) نشان‌دهنده جهت‌گیری استان به سمت و سوی تقویت تولید و توجه به بهره‌وری است.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *