×
×

قرآن کریم منبع گزاره‌های توصیفی از طبیعت و محیط زیست است

  • کد نوشته: 50047
  • ۱۴۰۲-۰۹-۱۰
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست قرآن کریم را منبعی غنی از گزاره‌های توصیفی از طبیعت و محیط زیست دانست. علی سلاجقه امروز (نهم آذر ماه) در افتتاحیه چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بجنورد، اظهار کرد: قرآن کریم سند نهایی وحی مشتمل بر گزاره‌هایی توصیفی از طبیعت و دستوری نسبت به […]

    قرآن کریم منبع گزاره‌های توصیفی از طبیعت و محیط زیست است
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست قرآن کریم را منبعی غنی از گزاره‌های توصیفی از طبیعت و محیط زیست دانست.

    علی سلاجقه امروز (نهم آذر ماه) در افتتاحیه چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بجنورد، اظهار کرد: قرآن کریم سند نهایی وحی مشتمل بر گزاره‌هایی توصیفی از طبیعت و دستوری نسبت به رابطه انسان با طبیعت است که از مجموع آن‌ها می‌توان به قواعد اخلاقی و حقوقی مورد نظر قرآن در زمینه محیط زیست طبیعی و انسانی دست یافت.

    معاون رئیس جمهوری تاکید کرد: آنچه در این زمینه بیان می‌شود، نگاه توصیفی قرآن از طبیعت و محیط زیست طبیعی و الگوی تعامل مطلوب با آن است.

    سلاجقه بیان کرد: خداوند را شاکرم که توفیق حاصل کرد تا به‌عنوان یک عابر کوچک در این فضای ملکوتی تنفس کنم و از این فیض بزرگ، بهره‌مند شوم.

    وی گفت: سفر به این استان در چند ماه گذشته بارها در دستور کار قرار گرفت. خرسندم که سفر ما در قالب ماموریت‌های‌مان در این استان با برگزاری این جشنواره همزمان شد تا با مردم این دیار شهیدپرور و ولایتمدار دیدار کنم.

    سلاجقه با تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری این مراسم که به گفته او، فضایی معنوی و زیبا را ایجاد کرده‌اند، تأکید کرد: این جشنواره‌ها نقش بسزایی در ترویج فرهنگ ماندگار الهی دارد.

    وی تصریح کرد: قرآن، زندگی سعادتمندانه‌ای را برای مردم ترسیم کرده است، اما دنیای غرب‌زده و مستکبر، ما را تحت تاثیر کلید واژه‌هایی قرار می‌دهد که می‌بینیم در قرآن به آن‌ها تذکر داده شده بود؛ اما ما به آن‌ها توجه نکرده بودیم.

    سلاجقه افزود: حامل سلام گرم رئیس جمهوری به مردم این استان و عوامل برگزارکننده این جشنواره هستم و از خداوند درخواست دارم توفیق خدمتگزاری بهتر را به ما عنایت فرماید.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *