×
×

صهیونیست‌ها به‌دنبال یهودی‌سازی فلسطین و نابودی هویت مسلمانان هستند

  • کد نوشته: 50101
  • ۱۴۰۲-۰۹-۱۱
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی معاون نظارت و هماهنگی معاونت پارلمانی ریاست جمهوری گفت: رژیم صهیونیستی به دنبال پیشبرد اهداف شوم و نابودی هویت اسلامی فلسطینی‌ها است و در این مسیر هیچ چیز برایشان اهمیت ندارد. قاسم جعفری در حاشیه برگزاری چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم که به میزبانی خراسان شمالی در خال برگزاری است، در […]

    صهیونیست‌ها به‌دنبال یهودی‌سازی فلسطین و نابودی هویت مسلمانان هستند
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی معاون نظارت و هماهنگی معاونت پارلمانی ریاست جمهوری گفت: رژیم صهیونیستی به دنبال پیشبرد اهداف شوم و نابودی هویت اسلامی فلسطینی‌ها است و در این مسیر هیچ چیز برایشان اهمیت ندارد.

    قاسم جعفری در حاشیه برگزاری چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم که به میزبانی خراسان شمالی در خال برگزاری است، در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: صهیونیست ها در پی پیشبرد اهداف خود در یهودی سازی فلسطین و از بین بردن کلی هویت اسلامی فلسطینی‌ها و از خاطر مردم بیرون کردن آنان هستند. صهیونیست‌ها در هر صورت ماموریت و اهداف خود را پی می‌گیرند و سکوت، قیام و قعود در برابرشان مهم نیست. به تعبیر قرآن آنان شبیه سگانی هستند که بر آنان هجوم بری یا نه پیوسته در حال پارس کردن هستند.

    وی تاکید کرد: منطق مقاومت منشاء قرآنی دارد که خداوند در آن فرمود: { قُلۡ هَلۡ تَرَبَّصُونَ بِنَاۤ إِلَّاۤ إِحۡدَی ٱلۡحُسۡنَیَیۡنِۖ… التوبه: ۵۲] آیا جز یکی از دو نیکی «پیروزی یا شهادت» را برایمان انتظار دارید؟ قطعا مقاومت بی‌گدار به دل معرکه نزده و برای همه احتمالات سناریو دارد و به لطف حق، ظفر را نه تنها با فلسطینیان که در همراهی همه امت اسلامی و آزادیخواهان جهان در آغوش خواهد کشید.

    وی به جنایات رژیم صهیونیستی در ادوار مختلف تاریخ اشاره کرد و افزود: این رژیم به بهانه هولوکاست مظلومیت نمایی کرد و در لوای این مظلوم نمایی جنایات خود را توجیه نمود. یهودیان بسیاری را با وعده تامین زندگی توام با رفاه و آرامش تشویق به کوچ به سرزمین اشغالی کردند تا کمبود جمعیت خود را جبران کند.

    وی با بیان اینکه این رژیم با تمسک به قدرت تکنولوژی و اطلاعاتی، خود را مشرف بر همه قضایای ریز و درشت منطقه و بلکه جهان نشان داد، بیان کرد:این رژیم به بسیاری از ساده باوران و خصوصا حکام ضعیف النفس چنگ و دندان نشان داد و تکنولوژی مدرن نظامی‌اش را به رخ کشید تا بپذیرند ارتشش واقعا شکست ناپذیر است و در نتیجه آنها تسلیم این رژیم شده و مسیر رسمیت بخشی و عادی سازی روابط را در پیش گرفتند.

    جعفری تصریح کرد: این رژیم به تمام ارتش‌های منطقه باوراند که دست برتر نظامی و دفاع هوایی است و گنبد آهنین نفوذ ناپذیرش احتمال نفوذ به سرزمین های اشغالی را به صفر رسانده؛ اما طوفان الاقصی همه این کاخ های تصنعی و بنیان‌های عنکبوتی را در محاق واقعیت فرو ریخت و بر سر خیال پردازانش آوار کرد و معلوم شد که دشمن صهیونیستی ظالم، غاصب و جانی به مصداق، تا عمرِ شرمسارِ خائنانه دارد، پیوسته در دلهره می‌ماند.

    برگزاری مسابقات قرآنی عمل به احیای معارف قرآنی است

    معاون نظارت و هماهنگی معاونت پارلمانی ریاست جمهوری همچنین گفت: پیامبر اکرم (ص) از امت خود شکایت کردند که امت من قرآن را مهجور کردند که این می تواند در تلاوت، عدم درک و عدم عمل به آن باشد که معارف اسلامی در سطح جامعه و فرد اجرا نشده است.

     جعفری افزود: برگزاری مسابقات قرآنی و هر رویدادی در این زمینه حرکت مهم در راستای عمل به احیای معارف قرآنی است که این مهم در راستای خوشنودی نبی اکرم و قدم برداشتن در راستای فرمایشات ایشان است.

    وی با بیان اینکه قرآن در جامعه ما هنوز در مهجوریت است و می توان ادعا کرد درس های قرآن وارد زندگی ما نشده است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در استان خراسان شمالی محدودیت ها و مشکلاتی وجود دارد اما با همت مسئولان این رویداد بزرگ قرآنی در این خطه برگزار شد که مورد تمجید باید قرار گیرد.

    جعفری اظهارکرد: برگزاری مسابقات سراسری حتی از برگزاری مسابقات بین المللی نیز به تعبیر متخصصان از سطح بالایی از نظر کیفیت قرار دارد که این مهم باید مورد توجه فعالان قرآنی و مردم قرار گیرد و از این فرصت استفاده کافی را ببرند.

    وی گفت: برگزاری چنین رویداد بزرگی جای شکر دارد و خوشبختانه مردم نیز بسیار استقبال کردند که نشان دهنده این امر است که باید رویداد های قرآنی و فرهنگی بیشتری در جامعه برگزار کنیم.

    جعفری با بیان اینکه قرآن هدایت گر جامعه است گفت: عمل به دستورات قرآنی و معارف دینی بشر را  به سوی سعادت می‌برد.

    وی اظهار کرد: اینک باید از این فرصت استفاده کنیم چرا که برگزاری رویداد قرآنی برای استان برکت زیادی خواهد داشت.

    جعفری به مشکلات زیرساختی استان نیز اشاره‌ای کرد و افزود: این خطه از نظر امکانات و زیرساخت‌ها دارای مشکلاتی است که مسئولان باید نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

    وی با بیان اینکه با وجود کمبود فضا و امکانات، مردم مومن این استان تاکنون از این رویداد ملی استقبال بسیار خوبی داشته اند، افزود: در راستای انس با قرآن باید تلاش کنیم و همچنین فرزندامان را با قرآن مانوس کنیم.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *