×
×

حمایت از مردم غزه ادامه یابد/قدرت ایران در گرو تحصیل صحیح دانشجویان است

  • کد نوشته: 50109
  • ۱۴۰۲-۰۹-۱۱
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی امام جمعه بجنورد تاکید کرد: حمایت از مردم غزه باید ادامه یابد و نباید فضای رسانه‌ای حمایت از مردم مظلوم فلسطین خالی شود. حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته گفت: اگر این فضا خالی شود، غول رسانه‌ای نظام استکباری جای مظلوم و ظالم را عوض […]

    حمایت از مردم غزه ادامه یابد/قدرت ایران در گرو تحصیل صحیح دانشجویان است
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی امام جمعه بجنورد تاکید کرد: حمایت از مردم غزه باید ادامه یابد و نباید فضای رسانه‌ای حمایت از مردم مظلوم فلسطین خالی شود.

    حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته گفت: اگر این فضا خالی شود، غول رسانه‌ای نظام استکباری جای مظلوم و ظالم را عوض می‌کند.

    وی با اشاره به اینکه نیروی حماس حدود ۲۴۰ فرد شهرک نشین اسرائیل را دستگیر کرد، اظهار کرد: این ۲۴۰ نفر دو تابعیتی بودند، یعنی از ۲۴۰ کشور به این سرزمین آمده‌اند تا آنجا را از فلسطینی ها بگیرند، بنابراین آن‌ها نیز در ظلم رژیم اسرائیلی‌ها شریک هستند و آن هم ظالمند.

    حجت الاسلام نوری افزود: حواسمان باید باشد تا میدان را خالی نکنیم .در غیر این صورت شبهه افکنی‌های آن افزایش می‌یابد و اگر در این میدان عقب نشینی نکنیم از بین رفتن نظام  صهیونیست قطعی خواهد بود.

    وی ادامه داد: حمایت همه ملت‌های آزادی خواه از مردم فلسطین یکی از دستاوردهای مهم جنگ اخیر بوده است.

    امام جمعه بجنورد در ادامه به روز ۱۶ آذر و روز دانشجو نیز اشاره کرد و گفت: اصل دانشجویی و علم آموزی یک ارزش است چرا که آینده جامعه توسط دانشجویان رقم می‌خورد و این دانشجو است که در آینده مسئولیت جامعه را در دست می‌گیرد.

    وی تاکید کرد:  قوت ایران قوی در گرو تحصیل صحیح دانشجویان و تحقیقات علمی آن‌ها است. دانشجو می‌تواند مطالبه گر باشد و مسئولان را حرکت دهد.

    حجت الاسلام نوری همچنین به برگزاری چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در خراسان شمالی نیز اشاره و تصریح کرد: تقاضای ما از مردم استان این است که از این فرصت بهره ببرند و در این برنامه ها شرکت کنند و برای اینکه فضای قرآنی در استانمان ایجاد شود همه باید مشارکت داشته باشند.

    وی با اشاره به روز مجلس و تصویب قانون اساسی بیان کرد: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران یکی از مترقی‌ترین قانون های اساسی در دنیا است و علت آن این است که در همه دنیا زمانیکه می خواهند قانون اساسی را بنویسند باید از یک جهان بینی تبعیت کنند که برخی از این جهان بینی‌ها، مادی، برخی لیبرال دموکراسی و… بوده است که در آن‌ها دین و نظر خداوند وجود ندارد.

    امام جمعه بجنورد افزود: اما قانون اساسی نوشته شده در ایران عطف به جهان بینی توحیدی بوده که مبنا و ملاک آن توحید، یگانه پرستی است و منافع مردم و ملت را در نظر دارد.
    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *