×
×

تشییع پیکر مطهر نخستین شهید مدافع حرم گلستان در آزادشهر برگزار شد

  • کد نوشته: 50178
  • ۱۴۰۲-۰۹-۱۱
  • ۰
  •     مراسم تشییع و وداع با پیکر شهید غلامعلی تولی در میدان ولی عصر آزادشهر با حضور جمع کثیری از مردم ولایتمدار این شهر برگزار شد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر ، سید جواد کریمی فرماندار آزادشهر در حاشیه برگزاری این مراسم گفت : ملت ایران میزبان هشت شهید مدافع حرم از جمله […]

  • تبلیغ هدفمند

     تشییع پیکر مطهر نخستین شهید مدافع حرم گلستان در آزادشهر برگزار شد

      مراسم تشییع و وداع با پیکر شهید غلامعلی تولی در میدان ولی عصر آزادشهر با حضور جمع کثیری از مردم ولایتمدار این شهر برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر ، سید جواد کریمی فرماندار آزادشهر در حاشیه برگزاری این مراسم گفت : ملت ایران میزبان هشت شهید مدافع حرم از جمله شهید غلامعلی تولی از گلستان بودند که این شهید بعد از حدود ۱۱ سال به زادگاهش باز گشت.

    فرماندار آزادشهر پاکدستی و تقوا و ارادت به حضرت فاطمه زهرا (س) را از مهمترین ویژگی‌های این شهید برشمرد و گفت: در مظلومیت شهدای مدافع حرم همان بس که در غربت برای اسلام جنگیدند و غریبانه به شهادت رسیدند.

    سید جواد کریمی خاطر نشان کرد : قطعا اگر ایثار و از خودگذشتگی مدافعان حرم خارج از مرزهای کشور نبود، امروز مجبور بودیم که در مرزهای کشور با دشمنان اسلام به مقابله بپردازیم، امنیتی که امروز به واسطه خون شهدای مدافع حرم در منطقه به دست آمده، نتیجه این ایثار و از خودگذشتگی و صبر خانواده معظم آنان است.

    فرماندار آزادشهر با تقدیر از ایثار و صبوری پدران و مادران، همسران و فرزندان شهدای مدافع حرم اظهار داشت: صبر بر شهادت عزیزان و سرمایه‌های زندگی خانواده شهدا باعث شد تا امروز پرچم اسلام و ولایت‌فقیه در جهان افراشته شده و توطئه دشمنان در مقابله با اسلام ناب محمدی خنثی شود.

    شهید مدافع حرم غلامعلی تولی نخستین شهید مدافع حرم استان گلستان است که ۲۱ اردیبهشت سال ۱۳۹۲ به سوریه اعزام شد و پنج روز بعد به شهادت رسید و پیکرش مفقودالاثر بود.

     

     

     

     

    ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *