×
×

شهرداری ها در اجرای پروژه های عمرانی به کمک دولت آمده اند

  • کد نوشته: 50205
  • ۱۴۰۲-۰۹-۱۱
  • ۰
  • شهردار گرگان گفت: شهرداری ها در اجرا و پیشبرد پروژه های عمرانی به کمک دولت آمده اند. به گزارش روابط عمومی شهرداری گرگان، سید محمدرضا سیدالنگی ظهر شنبه در نشست مشترک با اعضای شوراهای اسلامی شهرهای استان هرمزگان در محل شورای اسلامی شهر گرگان گفت: مدیریت شهری متشکل از شهرداری و شورای اسلامی شهر فشار […]

  • تبلیغ هدفمند

    شهردار گرگان گفت: شهرداری ها در اجرا و پیشبرد پروژه های عمرانی به کمک دولت آمده اند.

    به گزارش روابط عمومی شهرداری گرگان، سید محمدرضا سیدالنگی ظهر شنبه در نشست مشترک با اعضای شوراهای اسلامی شهرهای استان هرمزگان در محل شورای اسلامی شهر گرگان گفت: مدیریت شهری متشکل از شهرداری و شورای اسلامی شهر فشار بالایی را متحمل شده اند.

    سیدالنگی افزود: این فشار ناشی از آن است که دولت توانایی مالی جهت پیشبرد پروژه های عمرانی در شهرها را ندارد و این مهم به دست شهرداری ها و همراهی شوراهای شهر در حال اتفاق افتادن است.

    وی اجرای طرح های عمرانی را موجب امیدوارتر شدن مردم به آینده خواند و بیان کرد: تزریق امید و نشاط به جامعه را نیاز داریم و باید زمینه حضور پرشور مردم در انتخابات پایان سال را فراهم کنیم.

    شهردار گرگان با تاکید بر همراهی فرمانداری و شورای شهر با اقدامات شهرداری گفت: طبق آماری که رئیس شورای شهر (عیسی مهری) ارائه کرد، ۹۸ درصد از لوایح ما مورد موافقت کمیته انطباق قرار گرفته که نشان دهنده همدلی و وفاق در مدیریت شهری گرگان است.

    سیدالنگی در پایان گفت: امیدوارم مجموع خدماتی که ارائه می شود توشه ای برای آخرت ما باشد و در جلسه امروز هم بتوانیم تجربیات خودمان را به یکدیگر منتقل نماییم.

    ۹۸ درصد لوایح مصوب شورا در کمیته انطباق تایید شد
    رئیس شورای اسلامی شهر گرگان از تأیید ۹۸ درصدی لوایح مصوب این شورا در کمیته انطباق فرمانداری خبر داد.

    عیسی مهری نیز در این نشست بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۸ جلسه در شورای شهر گرگان برگزار شده و ۱۸۷ لایحه با مدارک و مستندان کامل در کمیسیون های تخصصی مورد بررسی قرار گرفته اند.

    مهری افزود: در این مدت تنها ۱۶ لایحه مورد تصویب قرار نگرفت و ۹۸ درصد لوایح تصویب شده در کمیته انطباق فرمانداری شهرستان نیز به تأیید رسیده است.

    وی با بیان اینکه شهرها را نمی توان با روش سنتی مدیریت کرد، گفت: در نرم افزار «سرا» تمامی مسائل مربوط به شهرداری در حوزه های مختلف مانند مالی، شهرسازی، املاک و بیش از ۶ هزار اطلاعات مکانی و توصیفی (GIS) و سامانه شفافیت وجود دارد و شهروندان با مراجعه به آن می توانند درخواست خود را ثبت کنند.


    منبع محتوا
    |

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *