×
×

سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت
اختلال در جایگاه‌های سوخت

  • کد نوشته: 50552
  • ۱۴۰۲-۰۹-۲۷
  • ۰
  • « رضا نواز» سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت در این زمینه با تکذیب شایعاتی مبنی بر تغییر قیمت بنزین و گازوییل، گفت: ساعتی پیش اختلالی در جایگاه‌های سوخت ایجاد شد که اکنون این مشکل در دست بررسی است و مانعی برای عرضه سوخت به صورت آزاد وجود ندارد.
    اختلال در جایگاه‌های سوخت
  • تبلیغ هدفمند

    بررسی‌ میدانی خبرنگاران در سراسر کشور حاکی از آن است که به دنبال حمله سایبری به سامانه سوختگیری و بروز اختلال در جایگاه‌های سوخت، عرضه بنزین با کارت سوخت متوقف شده است و به صورت مقطعی برای رفع نیاز مردم، عرضه سوخت به صورت آزاد صورت می گیرد

    به گزارش  بازار کسب کار آنلاین به دنبال بروز اختلال نرم‌افزاری در سامانه هوشمند سوخت، فعالیت جایگاه‌های سوخت در سراسر کشور از صبح امروز با مشکل مواجه شده است.

    « رضا نواز» سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت در این زمینه با تکذیب شایعاتی مبنی بر تغییر قیمت بنزین و گازوییل، گفت: ساعتی پیش اختلالی در جایگاه‌های سوخت ایجاد شد که اکنون این مشکل در دست بررسی است و مانعی برای عرضه سوخت به صورت آزاد وجود ندارد.

    وی افزود: زمانی که مشکل نرم افزاری در جایگاه ها ایجاد شود، امکان عرضه سوخت با کارت سوخت وجود ندارد از این رو نیازمند این هستیم که یک سری اقداماتی به صورت آفلاین برای عرضه بنزین آزاد صورت بگیرد تا عرضه سوخت در جایگاه ها به مدار بازگردد و مشکل نرم افزاری حل شود.

    سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت با بیان اینکه مشکل نرم افزاری در حال رفع است گفت: تا ساعت آینده جایگاه‌های عرضه سوخت بنزین و گازوییل به مدار باز می گردد اکنون برای رفع نیاز مردم به صورت مقطعی، عرضه سوخت به صورت آزاد صورت می گیرد.

    بر اساس بررسی‌های میدانی خبرنگاران ایرنا، آخرین وضعیت جایگاه‌های سوخت در نقاط مختلف کشور به این شرح است:

    عرضه بنزین در زاهدان به صورت دستی انجام می‌شود

    مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: هم اکنون ۴۵ جایگاه عرضه سوخت در منطقه زاهدان فعال است که از این تعداد ۱۹ باب جایگاه از طریق سامانه هوشمند سوخت و ۲۶ باب جایگاه نیز خارج از سامانه آماده خدمت رسانی و ارائه سوخت به شهروندان است.

    وی بیان کرد: هم اکنون ۹جایگاه در خاش، ۱۳ جایگاه سراوان، ۱۰جایگاه زابل و ۱۳جایگاه در زاهدان اقدام به عرضه بنزین می‌کنند که زاهدان شامل جایگاه‌های سوخت ایران، جاده ابریشم، کورین، پایانه مسافربری، مدائن، ساحل، سفیر، پایانه بار، امین، کویر و بلوچ است.

    ۰۰:۰۰
    -۰۰:۵۵

    Download

    وضعیت پمپ بنزین‌های استان سیستان و بلوچستان

    سوخت رسانی در کرمانشاه به صورت آفلاین در حال انجام است

    «علی شعبانی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اعلام اینکه از ساعتی پیش جایگاه‌های سوخت به صورت سراسری دچار یک نقص فنی شده‌اند، گفت: هم اکنون سوخت رسانی به صورت آفلاین و به صورت تدریجی در جایگاه های سوخت استان در حال اجرا و پیگیری است.

    او افزود: مشکل سوخت رسانی در بخشی از جایگاه های بنزین استان رفع شده و مشکل سایر جایگاه ها هم در دست اقدام و پیگیری است و تا ساعاتی دیگر مرتفع خواهد شد.

    به گفته وی متخصصان فنی در استان با تجارب کسب شده از گذشته بویژه اختلال ۲ سال پیش، در حال رفع مشکل هستند.

    «پیمان بهرامی» سرپرست شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه گفت که اکنون سوخت رسانی در ۱۲ جایگاه استان در حال انجام است و در حال راه اندازی سایر جایگاه ها به صورت دستی هستیم.

    «فرزاد پناهنده» مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی غرب کرمانشاه گفت: از مجموع ۱۱ جایگاه سوخت در شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب، اکنون سه جایگاه به صورت دستی فعال شده و مابقی نیز به تدریج در حال فعال سازی است.

    استان کرمانشاه در مجموع ۱۶۲ جایگاه عرضه سوخت مایع و گاز طبیعی دارد که ۱۲۵ جایگاه در استان فقط سوخت مایع توزیع می کنند.

    ۰۰:۰۰
    -۰۱:۲۴

    Download

    وضعیت پمپ بنزین‌های استان کرمانشاه

    اختلالِ نیمی از جایگاه‌های سوخت خراسان‌شمالی برطرف شد

    «رضا احمدنیا» مدیر شرکت نفت منطقه خراسان شمالی گفته که اختلال در سیستم هوشمند جایگاه‌های سوخت در این استان نیز از صبح رخ داد و اکنون مشکل تعداد زیادی از این جایگاه ها برطرف شده است.
    به گفته وی، ۲۳ جایگاه از ۵۴ جایگاه عرضه بنزین در استان اکنون فعال است و مابقی هم به تدریج برای خدمات رسانی تا پایان امروز فعال می شود.
    خراسان شمالی دارای ۳۰ جایگاه برای عرضه سوخت سی.ان.جی فعال است.

    ۰۰:۰۰
    ۰۰:۳۳

    Download

    وضعیت پمپ بنزین‌های استان خراسان شمالی

     

    ۹۰ درصد جایگاه های سوخت خراسان رضوی به فعال بازگشته اند

    «علی اصغر اصغری» مدیر پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی خبر داد: تاکنون از مجموع ۲۶۰ جایگاه این استان، ۹۰ درصد آنها به مدار فعالیت بازگشته و با نرخ آزاد در حال عرضه بنزین هستند.

     

    ۰۰:۰۰
    -۰۰:۲۶

    Download

    ۱۰۵ جایگاه در هرمزگان فعالیت خود را از سر گرفتند
    «احمد سالاری» مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان گفت: از ۱۶۰ جایگاه عرضه بنزین در منطقه هرمزگان، ۱۰۵ جایگاه به چرخه خدمت‌رسانی بازگشتند.

    وی اضافه کرد: با توجه به روند بازگشت جایگاه‌ها ، پیش بینی می شود تا ساعت ۲۴ تمامی پمپ بنزین ها به صورت آفلاین به مدار بازگردند.

    سالاری فر اضافه کرد: پس از ساعت ۲۴ نیز اتصال جایگاه ها به سامانه بر اساس شیوه نامه و ‌اولویت اعلامی، آغاز خواهد شد.

     

    ۶۴ جایگاه‌ مازندران امکان عرضه سوخت دارند

    «سبحان رجب پور» مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری گفت:‌ در زمان حاضر ۶۴ جایگاه در مناطق مهم و پرجمیعت شهری و جاده ای استان امکان عرضه سوخت به صورت دستی یا آفلاین دارند.
    وی افزود:فعالیت جایگاه های سوخت در محورهای سوادکوه و هراز مورد توجه قرار گرفته است و در حال حاضر پنج جایگاه در ساری، پنج جایگاه در سوادکوه، سه جایگاه در بابل، چهار جایگاه در آمل، یک جایگاه در نکا و یک جایگاه سوخت در بهشهر امکان عرضه سوخت بنزین را با قیمت نرخ دوم ۳۰ هزار ریالی دارند.
    استان مازندران دارای ۲۱۳ جایگاه سوخت است که ۱۲۶ مورد آن مربوط به سوخت بنزین بوده و باقی جایگاه های گاز طبیعی است.

    ۰۰:۰۰
    -۰۱:۴۵

    Download

    وضعیت پمپ بنزین‌های استان مازندران

     

    ۷۵ جایگاه عرضه سوخت در کردستان فعال است
    «جهانبخش نوکانی» مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان گفت: از ۸۹ جایگاه عرضه بنزین در استان ۷۵ جایگاه آن در مدار استفاده بوده و به مردم خدمات می دهد و لحظه به لحظه بر تعداد جایگاه های در مدار اضافه می کنند.

    نوکانی با بیان اینکه توزیع سوخت به صورت آفلاین در حال انجام است.

    ۰۰:۰۰
    -۰۰:۱۲

    Download

    وضعیت پمپ بنزین‌های استان کردستان

     

    ۵۲ درصد جایگاه های سوخت البرز فعال شد
    «سیده فهیهه قلندرزاده» مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی استان البرز از فعال سازی ۵۲ درصد جایگاه های عرضه سوخت با تلاش تیم های فنی دراین استان خبر داد.

    او اضافه کرد: از مجموع ۸۳ جایگاه عرضه سوخت استان البرز تاکنون با اقدام تیم های فنی شرکت پخش فرآورده های نفتی استان ۴۵ جایگاه آنها به مدار فعالیت بازگشته است و مابقی جایگاه های عرضه سوخت استان تا چند ساعت آینده وارد مدار فعالیت خواهند شد.

    ۰۰:۰۰
    -۰۰:۰۹

    Download

    وضعیت پمپ بنزین‌های استان البرز

     

    ۱۰۰ درصد از جایگاه‌های تبریز و ۸۲ درصد از جایگاه‌های آذربایجان شرقی فعال شد

    «ناصر راشد» مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی اعلام کرد: کل ۴۱ جایگاه تبریز و۸۲ درصد از ۱۸۴ جایگاه سوخت استان برای عرضه بنزین و گازوییل به چرخه خدمات رسانی بازگشتند .

     

    اختلال جایگاه های سوخت کرمان درحال رفع شدن است
    مشاهدات میدانی خبرنگار ایرنا نشان می دهد در برخی جایگاه ها اختلال رفع شده و افراد با کارت شخصی خود می توانند سوختگیری کنند در برخی جایگاه ها نیز همچنان عرضه سوخت بدون کارت جایگاه انجام می شود.
    اختلال سبب افزایش صف نسبتی مقابل جایگاه ها شده بود اما با رفع مشکل، صف ها درحال کاهش است.
    مدیر یکی از جایگاه های سوخت در شهر کرمان گفت که اختلال حدود یکساعت بیشتر نبود و رفع شد.

    ۰۰:۰۰
    -۰۰:۲۱

    Download

    وضعیت پمپ بنزین‌های استان کرمان

     

    سوخت گیری در ۷۰درصد جایگاه‌های سوخت کهگیلویه و بویراحمد در حال انجام است
    «همت علی علیزاده» مدیر روابط عمومی شرکت توزیع و پخش فرآورده های نفتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سوخت گیری به صورت آفلاین و دستی در بیش از ۷۰ درصد جایگاه های سوخت استان در حال انجام است و کمترین نگرانی برای سوخت گیری وجود ندارد و اکنون ۳۹ جایگاه سوخت در استان فعال است

    ۰۰:۰۰
    -۰۰:۲۶

    Download

    وضعیت پمپ بنزین‌های استان کهگیلویه و بویراحمد

     

    بیش از ۵۰ درصد جایگاه‌های سوخت همدان در حال ارایه خدمت هستند

    «امین روستایی» مدیر پخش فرآورده های نفتی همدان گفت: هم اکنون بیش از ۵۰ درصد جایگاه های سوخت همدان پس از اختلال ایجاد شده وارد مدار شده و مشغول خدمات دهی هستند و سایر جایگاه‌ها نیز به زودی به چرخه خدمت رسانی بازمی گردند.
    ۱۰۵ باب جایگاه عرضه سوخت مایع (بنزین و نفت-گاز) در استان همدان به هموطنان خدمات ارایه می دهند.

    ۰۰:۰۰
    -۰۰:۳۳

    Download

    وضعیت پمپ بنزین‌های استان همدان

    اختلال ۱۵ جایگاه سوخت در زنجان رفع شد
    حمید حبیبی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان گفت: با تلاش کارشناسان این دستگاه، فعالیت ۱۵ جایگاه سوخت استان به صورت دستی از سر گرفته شد.
    استان زنجان ۱۰۰ جایگاه سوخت گیری دارد که از این تعداد ۶۰ جایگاه بنزین و گازوئیل و ۴۰ جایگاه نیز سی ان جی است.

    ۰۰:۰۰
    -۰۰:۲۴

    Download

    وضعیت پمپ بنزین‌های استان زنجان

    اختلال در ۸۶ جایگاه سوخت استان سمنان

    «حسین عبدلی» مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود با بیان اینکه اختلال در عرضه بنزین در جایگاه‌های سوخت ارتباطی به تغییر قیمت ندارد، گفت: رفع اختلال نرم‌افزاری اکنون با اولویت جایگاه‌های شلوغ در دست اقدام است.
    به گفته وی، ۹۰ جایگاه سوخت در استان سمنان وجود دارد که حدود ۹۰ درصد آنها دچار اختلال شدند.
    وی با بیان اینکه ۸۶ جایگاه عرضه سوخت در استان سمنان دچار اختلال شده است، ادامه داد: کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه با اهتمام ویژه رفع اختلال در کوتاه‌ترین زمان را با اولویت جایگاه‌های شلوغ دنبال می‌کنند.

    ۱۵ جایگاه در استان اردبیل امکان عرضه سوخت دارد
    «حجت مدنی» مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل اعلام کرد: تاکنون ۱۵ جایگاه به صورت دستی راه اندازی شده است و تا ساعت ۱۴ امروز تمام جایگاه‌ها امکان عرضه سوخت با قیمت دوم را خواهند داشت.

    ۰۰:۱۲
    -۰۰:۱۲

    Download

    وضعیت پمپ بنزین‌های استان اردبیل

    ۲۵ درصد جایگاه های سوخت قزوین به مدار برگشته است
    شرکت پخش فرآورده های نفتی استان قزوین نیز در اطلاعیه ای اعلام کرده است که تمام ۹۸ جایگاه‌ سوخت استان قزوین از ساعت ۱۰ امروز غیرفعال شدند اما با پیگیری های فوری حدود ۲۵ درصد آنها معادل ۲۲ جایگاه به سرعت به مدار فعالیت برگشته است، مابقی جایگاه‌های غیرفعال به صورت دستی و با نرخ آزاد و با اولویت مرکز شهر و مسیرهای پر تردد خودرویی در حال ارایه سرویس به مشتریان هستند.

    ۸۰ درصد جایگاه های سوخت منطقه ارومیه به مدار خدمت رسانی وارد شدند

    «احمد مجرد» مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه اعلام کرد: بیش از ۸۰ درصد جایگاه های سوخت این منطقه با تلاش های صورت گرفته به صورت آفلاین به مدار خدمت رسانی وارد شده اند.

    او افزود: از مجموع ۱۲۸ جایگاه عرضه بنزین در منطقه شمال آذربایجان‌غربی ۱۰۹ جایگاه در حال فعالیت هستند.

     

    ۷۰ درصد از جایگاه‌های عرضه سوخت در اصفهان به مدار خدمات‌رسانی بازگشت

    «بهمن علیپور» رییس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان گفت: کارشناسان این شرکت از صبح امروز به جایگاه‌های عرضه سوخت در سراسر اصفهان اعزام شدند و تاکنون از ۳۳۲ جایگاه استان، ۲۲۰ جایگاه بصورت «آفلاین» و دستی فعال شده‌اند.

    ۰۰:۰۰
    -۰۰:۵۳

    Download

    وضعیت پمپ بنزین‌های استان اصفهان

     

    ۱۹ جایگاه سوخت در لرستان فعال است
    سید شمس الدین حسینی سرپرست شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی لرستان گفت: خدمات عرضه سوخت مایع ( بنزین) در ۱۹ جایگاه استان به صورت برخط در حال انجام است و سوخت رسانی در مناطق مختلف از جمله جایگاه زاگرس خرم آباد، عربان و پاسارگاد دورود، نیک اقبال ازنا و جایگاه سوخت معمولان به صورت دستی در حال انجام است.
    ۹۹ جایگاه سوخت مایع در استان لرستان وجود دارد که در حال حاضر تعدادی از آنها با اختلال مواجه شده است.

    ۰۰:۲۷
    -۰۰:۳۳

    Download

    وضعیت پمپ بنزین‌های استان لرستان

    فعالیت آفلاین بخشی از جایگاه‌های سوخت خوزستان
    «علی اصغر چاغروندی» سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز با اشاره به اخلال پیش آمده در ارائه خدمات جایگاه های سوخت گفت: باتوجه به شرایط پیش آمده، تعداد ۱۷ جایگاه در محدوده کاری این منطقه به صورت دستی، سوخت مورد نیاز را تا زمان رفع مشکلات پیش آمده به صورت آزاد عرضه می‌کنند.
    محمد بنی‌سعید مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان هم به ایرنا گفته است که جایگاه‌های اصلی در شهرستان‌های، آبادان، ماهشهر، شادگان و امیدیه به عنوان شهرهای تابعه منطقه آبادان به چرخه خدمت رسانی و عرضه سوخت بازگشتند.
    وی با بیان اینکه ۷۰درصد جایگاه های سوخت در منطقه آبادان به دلیل فنی به صورت موقت از مدار خارج شدند، افزود: هم اکنون در ماهشهر سه جایگاه، امیدیه چهار جایگاه، شادگان ۲ جایگاه پخش فرآورده‌های نفتی مشغول خدمت رسانی به مردم هستند.
    بنی‌سعید گفت: در شهرستان‌ آبادان نیز یک جایگاه وارد مدار شده و برای خرمشهر گروه های فنی اعزام شده اند تا یکی از جایگاه‌های این شهرستان به مدار خدمت رسانی بازگردد.

    بازگشت ۳۸ جایگاه ایلام به مدار عرضه سوخت
    «پرویز ایدون» مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان ایلام از فعال شدن ۳۸ جایگاه عرضه سوخت در مناطق مختلف این استان خبر داد و گفت: مشکل اختلال در سیستم سوخت‌رسانی تا ساعاتی دیگر رفع می‌شود.
    وی با بیان اینکه استان ایلام دارای ۵۹ جایگاه عرضه سوخت است، اظهار کرد: در پی مشکلات فنی، تعدادی از جایگاه‌های سوخت استان از مدار خارج شده که تمهیدات لازم با حضور نیروهای فنی و تخصصی و بازگشت عرضه سوخت در این جایگاه‌ها به شرایط عادی اندیشیده شده است.

    وی با اینکه در حال حاضر ۳۸ جایگاه عرضه سوخت در استان ایلام فعال است و خدمات سوخت‌رسانی به مردم ارائه می‌دهند، تصریح کرد: در شهر ایلام جایگاه‌های قائم، جمشیدیان، هفت چشمه، حاجی بیگی، اسماعیل بیگی، حسینی، نامداریان، ریزه بندی، سیفی، نجم الثاقب و خلیج فارس ایلام، جایگاه سوخت چوار و بزرگ نیا، در مهران طلوع، سه راهی جنداله و رفیعی زاده، صلاح آباد، صدف و رحیمی فعال است.

    همچنین جایگاه های وحدت سرابله ، راه شب سرابله ، ثامن الحجج سه راهی کارزان ، شباب، تندگویان آسمان اباد ، احمدیان هلیلان در ناحیه سیروان چرداول، رفیعی زاده و صفایی در شهرستان ملکشاهی، جایگاه‌های زرنه، غلامی، نظری و جوی زر در شهرستان ایوان به مدار توزیع بازگشتند.

    علاوه بر این، جایگاه های حسنی(صاحب الزمان)، شهریار سه راهی کاور، موسیان، دشت عباس و پهله زرین آباد در ناحیه دهلران فعال هستند.

    همچنین جایگاه‌های شهبازی و دارابی در شهرستان آبدانان، شکری در شهرستان دره شهر و کریمی و جابر در شهرستان بدره فعال هستند.

    عرضه سوخت از طریق ۱۰ جایگاه در استان یزد در حال انجام است
    «محمدرضا جلالی» سخنگوی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی یزد در خصوص اختلال در فعالیت جایگاه‌های سوخت گفت: هم اکنون از ۱۱۱ جایگاه عرضه بنزین استان، در ۱۰ جایگاه عرضه سوخت رسانی انجام می‌شود و فعال سازی ۱۰۳ جایگاه دیگر نیز در دست پیگیری است.

    ۰۰:۳۵
    -۰۰:۴۲

    Download

     

    فعال بودن جایگاه‌های بنزین فارس به صورت آفلاین

    «اسدالله طاهری» مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس اعلام کرد: در حال حاضر به همه جایگاه‌ها اعلام شده که از حالت سامانه خارج شوند و به صورت آزاد بنزین سه هزار تومانی و نفت و گاز ۶۰۰تومانی را به خودروها عرضه کنند.
    وی با اشاره به اینکه ۳۲۰ جایگاه در استان فارس فعال است،گفت: حدود ۹۰ درصد جایگاه‌ها دچار مشکل هستند اما اخلال سامانه‌ای به زودی برطرف می‌شود و تا یک یا ۲ ساعت دیگر به وضعیت پایدار خواهیم رسید.

    ۰۰:۰۰
    -۰۰:۴۰

    Download

     

    ۲۱ جایگاه سوخت استان مرکزی به مدار توزیع بازگشت
    «سعید جمشیدی» مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه مرکزی با اشاره به اختلال ایجاد شده در جایگاه‌های توزیع سوخت استان مرکزی گفت: هم اکنون ۲۱ جایگاه به مدار توزیع بازگشته است.
    وی ادامه داد: با هماهنگی‌ها و تلاش‌های صورت گرفته تاکنون ۲۱ جایگاه از ۱۰۰ جایگاه استان به مدار سوخت رسانی برگشته‌اند و تا ساعاتی دیگر مشکل به طور کامل حل می‌شود.

    ۲۵ درصد جایگاه‌های سوخت خراسان جنوبی در مدار سوخت‌رسانی هستند
    «محمدرضا عابدانی» مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان جنوبی گفت: با تلاش‌های صورت گرفته تاکنون ۲۵ درصد جایگاه‌های سوخت استان به چرخه سوخت‌رسانی به صورت دستی بازگشته‌اند.

    اکنون ۹۹ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی فعال است.

    ۰۰:۰۰
    -۰۰:۵۵

    Download

    وضعیت پمپ بنزین‌های استان خراسان جنوبی

    جایگاه های فعال بنزین در قم
    «محمد رضا حصیری بایگی» مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم، ضمن تایید اختلال بوجود آمده در جایگاه‌های عرضه سوخت گفت: درحال پیگیری و حل این مشکل هستیم؛ این موضوع در همه جایگاه‌ها قم وجود ندارد و برخی از جایگاه‌های استان همچنان فعال هستند.
    وی گفت: متخصصان این شرکت در حال تلاش برای حل و رفع این مشکل هستند و تا عصر امروز با انجام تغییرات لازم، کلیه جایگاه های سوخت استان قم به مدار خدمت رسانی بازخواهند گشت.
    در همین حال بررسی های خبرنگاران ایرنا در قم نشان می دهد جایگاه های غدیر انتهای شهرک قدس، مهتاب اتوبان قم تهران، مهراد جاده قم سلفچگان، راه ابریشم اتوبان گرمسار، کریمه جاده قدیم قم تهران، گل افشان جاده قدیم قم کاشان، ماهان تندیس بخش سلفچگان، الماس شهرک پردیسان، جمهوری، بهشتی، شهرداری، بلوار الغدیر و سوخت پاچیان همچنان آماده عرضه سوخت سهمیه ای به شهروندان هستند.
    در حال حاضر اکثر جایگاه‌های تک سکو کنار خیابان فعال هستند و شهروندان در صورت ضرورت می‌توانند از این جایگاه‌ها برای سوختگیری سهمیه ای استفاده کنند.

    ۶۰ جایگاه سوخت در گیلان فعال است
    مجتبی شکوری مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان گفت: هم اینک ۶۰ جایگاه سوخت در استان فعال و در حال خدمات رسانی به مردم است.
    وی با بیان اینکه در استان گیلان ۱۲۹ جایگاه سوخت وجود دارد، عنوان کرد: تلاش بر آن است مشکل ارائه خدمات در سایر جایگاه‌ها به زودی برطرف شود و در این رابطه مردم باید اندکی صبوری کرده و از مراجعه و تجمع در جایگاه ها خودداری کنند.

    اختلال جایگاه های سوخت بوشهر در حال برطرف شدن است
    «مهرداد بیوکی» رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه بوشهر اظهار کرد: به محض اطلاع از اختلال پیش آمده در جایگاه‌های عرضه سوخت، با حضور و اعزام کارشناسان فنی ضمن بررسی علت موضوع نسبت به راه اندازی سیستم‌های عرضه سوخت جایگاه‌های استان بوشهر اقدام شده که تاکنون ۱۲ جایگاه رفع مشکل شده است.
    وی با بیان اینکه در استان بوشهر ۸۰ جایگاه عرضه سوخت بنزین و نفت وگاز وجود دارد، اظهار داشت: بزودی همه جایگاه‌های عرضه سوخت این استان وارد مدار می‌شوند.

    ۴۴ جایگاه سوخت در چهارمحال و بختیاری به چرخه فعالیت بازگشت

    «ساسان تیموری» مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به مشکل اختلال در سیستم سوخت‌رسانی، از ۵۵ جایگاه عرضه سوخت در استان،۴۴ جایگاه سوخت در چهارمحال و بختیاری به چرخه فعالیت بازگشت.
    تیموری افزود: جایگاه‌های سوخت‌رسانی که در چهارمحال و بختیاری به چرخه فعالیت سوخت‌رسانی بازگشتند شامل بازفت، گهرو، نگین گندمان بروجن، بام ایران شهرکرد، سالمی بروجن، سه راه اَرمند لردگان، کوثر شهرکرد، دروازه فارسان شهرکرد، سورشجان شهرکرد، کیوان شهرکرد، لردگان سوخت، صدف شهرکرد، ۱۷ شهریور شهرکرد، محبیان‌زاده فرخشهر، دشتک، شلمزار، مجتمع ایتام بروجن، فارسان، بِن، آلونی، طاها شهرکرد، سامان، آلونی شماره۲، جونقان، صاحب‌الزمان فرخشهر، قلعه سوخته، زاگرس ناغان، مال خلیفه هفشجان، ویسی لردگان، معصومی سفید دشت بروجن، اردل، باباحیدر، پارسیان فارسان، رحیمی نقنه بروجن، پاسارگاد شهرکرد، گندمان، کوهزنگ، محمودی خاردان، بلداجی و خلیلی بروجن هستند.

     

    ۰۰:۰۰
    -۰۰:۱۱

    Download

    وضعیت پمپ بنزین‌های استان تهران

    پمپ‌بنزین‌های شهرستان‌های استان تهران فعال شدند
    بازدید و بررسی فرمانداران و مسئولان مرتبط با اختلال پیش آمده در جایگاههای عرضه سوخت شهرستانهای استان تهران حاکی از آن است که هم اکنون بسیاری از جایگاه‌ها به صورت آفلاین فعال شده‌اند.

    فرمانداران شهرستان ری اسلامشهر ملارد شمیرانات دماوند پردیس فیروز کوه ورامین قرچک پاکدشت پیشوا شهریار رباط کریم شهر قدس بهارستان در استان تهران در بازدید میدانی از جایگاه های سوخت شهرستان ها با تعدادی از مسئولین جایگاه و رانندگان گفت و گو کرده و اعلام کردند: این اختلال موقتی بوده و تاساعتی دیگر برطرف خواهد شد و سوختگیری به روال عادی باز خواهد گشت.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *