×
×

رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و چین:
تویی که از دیشب داری تمام سعی‌ات را می‌کنی که نرخ ارز را ببری بالا؛ تو هم تروریستی

  • کد نوشته: 50868
  • ۱۴۰۲-۱۰-۱۴
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین «مجیدرضا حریری»  اظهار کرد: بر اقتصاد  هرگونه اتفاق سیاسی و اجتماعی در جهان می‌تواند تاثیر فوری بگذارد و در ایران نیز بخش بزرگی از هیجانات بازار ارز ناشی از هیجانات اجتماعی و سیاسی داخلی و بین‌المللی است.
    تویی که از دیشب داری تمام سعی‌ات را می‌کنی که نرخ ارز را ببری بالا؛ تو هم تروریستی
  • تبلیغ هدفمند

     رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و چین برای تهییج بازار ارز به بهانه عملیات تروریستی روز گذشته در کرمان از تلاش برخی رسانه‌های منتقد دولت  انتقاد کرد.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین «مجیدرضا حریری»  اظهار کرد: بر اقتصاد  هرگونه اتفاق سیاسی و اجتماعی در جهان می‌تواند تاثیر فوری بگذارد و در ایران نیز بخش بزرگی از هیجانات بازار ارز ناشی از هیجانات اجتماعی و سیاسی داخلی و بین‌المللی است.

    وی افزود: تجربه ثابت کرده که عده‌ای برای بهره بردن از آشفتگی بازار در انتظار فرصتی هستند و بلافاصله در زمینه زمان چنین اتفاقاتی همانند حادثه تروریستی کرمان اقدام به تولید وحشت می‌کنند و با افزایش نسبی قیمت‌ها بازار را به سمت دلخواه خود سوق می‌دهند.

    وی با اشاره به دوره نسبتا آرام بازار ارز در ۱۰ ماه اخیر، تصریح کرد: در این مدت از سوی بانک مرکزی اتفاقات بزرگ بین‌المللی مانند جنگ اوکراین و حوادث غزه مدیریت شد تا نوسانات ارزی آرام بگیرد اما تولید وحشت کردن با یک اقدام تروریستی و بهره‌برداری از آن توسط برخی رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی داخل کشور بی‌اخلاقی است.

    حریری در ادامه تاکید کرد: در ساعات اولیه یک حادثه هر کسی با هر نگاه نقادانه‌ای حتی به دولت، سیاست و وضعیت اقتصادی باید این اقدام تروریستی را محکوم کند و با مردمی که فرزندان و عزیزان خود را در این حادثه از دست داده‌اند، همدردی کنیم و فرصت در روزها و هفته‌های آینده برای نقد مسائل حتی در خصوص این واقعه در زمینه اقتصادی، سیاسی و اجتماعی فراهم است.

    این فعال اقتصادی اظهار داشت: اخلاق حکم می‌کند که ساعات اولیه با همدلی، همدردی و ابراز تسلیت همراه باشد تا نشان بدهیم ما یک ملت یگانه هستیم تا از فرصت روزها و سال‌های دیگر برای نقد استفاده کنیم.

    وی خاطرنشان کرد: هیجان امروز بازار ارز که در شرایط نیمه تعطیل روز پنجشنبه موجب شد تا درصد ناچیزی قیمت ارزها افزایش یابد، از میان خواهد رفت اما تلاش و نحوه رفتار برخی رسانه‌های اقتصادی غیراخلاقی بود تا بخواهیم اثر آن را بررسی کنیم.

    رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و چین در پایان گفت: در روزهای آغازین هفته آینده معتقدم نرخ ارز به حالت عادی خود باز خواهد گشت و بر بازار ثبات نسبی حاکم خواهد شد.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین حریری امروز متنی را در حساب کاربری خودمنتشر کرد که در آن آمده است: «تویی که از دیشب داری تمام سعی‌ات را می‌کنی که نرخ ارز را ببری بالا؛ تو هم تروریستی»

     

    نویسنده: مهندس حمیدرضا محمدیاری
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *