×
×

آغاز به کار مجتمع اجرای احکام کیفری مرکز استان در دادگستری گرگان؛
“مراجعان” اینترنتی نوبت بگیرند

  • کد نوشته: 50982
  • ۱۴۰۲-۱۰-۱۹
  • ۰
  • به گزارش خبرنگار بازار کسب کار آنلاین حیدر آسیابی اظهار کرد: همه شعب اجرای احکام کیفری و یک پلیس اجرای احکام در قالب مجتمع در ساختمان دادگستری گرگان واقع در میدان وحدت(شهرداری)، خیابان شهید بهشتی مستقر شده و پاسخگوی مراجعان است.
    “مراجعان” اینترنتی نوبت بگیرند
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس کل دادگستری گلستان از آغاز به کار مجتمع اجرای احکام کیفری مرکز استان برای جلوگیری از معطلی مردم و کاستن از رفت و آمدهای غیرضروری بین دادگاه های کیفری و اجرای احکام خبر داد.

    به گزارش خبرنگار بازار کسب کار آنلاین حیدر آسیابی اظهار کرد: همه شعب اجرای احکام کیفری و یک پلیس اجرای احکام در قالب مجتمع در ساختمان دادگستری گرگان واقع در میدان وحدت(شهرداری)، خیابان شهید بهشتی مستقر شده و پاسخگوی مراجعان است.

    رئیس کل دادگستری گلستان از هم استانی ها خواست: برای جلوگیری از شلوغی این شعب و پاسخگویی بهتر کارکنان، پیش از مراجعه به واحدهای اجرای احکام، اینترنتی نوبت بگیرند.

    حیدر آسیابی افزود: افراد می توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی www.adliran.ir قسمت “سامانه نوبت دهی قضایی ” نوبت بگیرند و یا برای دریافت نوبت به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی که از ساعت ۰۷:۳۰دقیقه صبح تا ۱۴:۳۰ دقیقه عصر باز هستند ، مراجعه کنند.

    وی ادامه داد: با نوبت گیری اینترنتی، افراد در ساعت تعیین شده برای رسیدگی به پرونده‌هایشان مراجعه می‌کنند و همکاران اجرای احکام نیز، از آنجا که مشخصات مراجعان روز بعد را در اختیار دارند، پرونده هر فرد را از قبل، آماده و مطالعه می‌کنند تا در کوتاه‌ترین زمان، پاسخگوی مردم باشند و معطلی آنان در شعبه به حداقل برسد.

    آسیابی تاکید کرد: کسانی که نوبت اینترنتی بگیرند در اولویت پاسخگویی شعب اجرای احکام هستند. تا پیش از این، دادگاه‌های کیفری یک استان و کیفری ۲ گرگان و واحدهای اجرای احکام کیفری در ۲ ساختمان جداگانه مستقر بودند که این موضوع، رفت و آمد مردم و ارسال پرونده‌های کیفری بین دو ساختمان را با معضل جدی مواجه و سبب شلوغی زیاد دادسرای گرگان شده بود. ماهانه دست کم ۶ هزار نفر به شعب اجرای احکام کیفری گرگان مراجعه می کنند.

    نویسنده: سکینه جافرنوده
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *