×
×

رئیس کل دادگستری گلستان؛
داوطلبان نمایندگی مجلس با حرکت قانونمند به شور انتخاباتی کمک کنند

  • کد نوشته: 51265
  • ۱۴۰۲-۱۱-۰۲
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین؛ حیدر آسیابی با اشاره به این نظرسنجی ها افزایش شور و شوق انتخاباتی با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات را نشان می دهد، اظهار کرد: اقدامات خوبی مانند حل مشکل 90 هزار سهامدار پتروشیمی، طرح گردشگری آشوراده و حل مشکل سند 15 هزار خانوار روستایی، سبب امیدواری بین مردم استان شده است و ان شاء الله امسال هم گلستان پیشتاز در آمار مشارکت خواهد بود.
    داوطلبان نمایندگی مجلس با حرکت قانونمند به شور انتخاباتی کمک کنند
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس کل دادگستری گلستان در دوازدهمین جلسه ستاد رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان گفت: رعایت قانون از سوی داوطلبین و هواداران آنها و پرهیز از خدشه دار کردن وحدت دو موضوعی است که بر رعایت آن از سوی داوطلبان تاکید داریم.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین؛ حیدر آسیابی با اشاره به این نظرسنجی ها افزایش شور و شوق انتخاباتی با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات را نشان می دهد، اظهار کرد: اقدامات خوبی مانند حل مشکل ۹۰ هزار سهامدار پتروشیمی، طرح گردشگری آشوراده و حل مشکل سند ۱۵ هزار خانوار روستایی، سبب امیدواری بین مردم استان شده است و ان شاء الله امسال هم گلستان پیشتاز در آمار مشارکت خواهد بود.

    رئیس کل دادگستری گلستان به اقدام شورای نگهبان در اعلام آمار بخشی از داوطلب های تایید صلاحیت شده هم اشاره کرد و گفت: این موضوع موجی از شور انتخاباتی را ایجاد کرده است.

    حمیدرضا بهمنی نژاد رئیس هیأت نظارت بر انتخابات گلستان هم در این جلسه گفت: رسیدگی به صلاحیت داوطلبان بر اساس قانون انتخابات در سه سطح هیئت اجرایی و نظارت و در نهایت، اعضای شورای نگهبان انجام می‌شود.

    بهمنی نژاد ادامه داد: اکنون رسیدگی به صلاحیت‌ها در شورای نگهبان درحال انجام است و تا ۱۹ بهمن ادامه دارد.

    وی با اشاره به تائید خبر احراز صلاحیت بیش از یکهزار داوطلب جدید در کل کشور از سوی سخنگوی شورای نگهبان، افزود: بر این اساس، تعدادی از این داوطلبان مربوط به استان گلستان است و این روند ادامه دارد.

     

    نویسنده: سکینه جافرنوده
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *