×
×

معاون کمیته های قرآن، انجمن ها و هیات های مذهبی در گروه خبری فجر گلستان
برگزاری‌گام‌اول باجامعه۱۰۰۰نفری

  • کد نوشته: 51384
  • ۱۴۰۲-۱۱-۰۸
  • ۰
  • به گزارش خبرنگار بازار کسب و کار، حجت‌الاسلام والمسلمین دیلمی، با اشاره به اینکه در کمیته های قرآن، انجمن ها و هیات‌های مذهبی تمام هدف ما مردمی سازی برنامه‌هاست اظهار کرد: بیش از ۱۴۰۰ برنامه در ۴۵ عنوان اصلی با حضور تشکل‌ها و هیات‌های مذهبی برای دهه مبارک فجر طراحی شده است.
    برگزاری‌گام‌اول باجامعه۱۰۰۰نفری
  • تبلیغ هدفمند

    معاون کمیته های قرآن، انجمن ها و هیات‌های مذهبی در گروه خبری فجر گلستان گفت: تنهاترین، اصلی ترین و برترین عامل پیشرفت انقلاب اسلامی، مردم هستند.

    به گزارش خبرنگار بازار کسب و کار، حجت‌الاسلام والمسلمین دیلمی، با اشاره به اینکه در کمیته های قرآن، انجمن ها و هیات‌های مذهبی تمام هدف ما مردمی سازی برنامه‌هاست اظهار کرد: بیش از ۱۴۰۰ برنامه در ۴۵ عنوان اصلی با حضور تشکل‌ها و هیات‌های مذهبی برای دهه مبارک فجر طراحی شده است.

    وی تصریح کرد: از جمله مهمترین برنامه می توان به راه اندازی کرسی‌های تلاوت تدبری به صورت محله محوری، نشست‌های تبیینی و توجیهی تحت عنوان جامعه مجاهد که گام اول آن با جامعه ۱۰۰۰ نفری برگزار شد، رویداد نو آوین بر اساس تلاش های شهید آوینی با کنش گری کودکان و نوجوان.

    معاون کمیته های قرآن، انجمن ها و هیات های مذهبی ادامه داد: جشن های نشاط اجتماعی در میادین و تفرجگاه ها، برنامه مدرسه انقلاب و راه اندازی قرارگاه راهیان پیشرفت دانش آموزی با همکاری آموزش و پرورش، خانه های آسمانی با هدف شبکه سازی برای زنان کنش‌گر فرهنگی و اجتماعی در محلات، پویش حرف آورد و رویداد شیرین بیان .

    نویسنده: زهرا پائین محلی
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *