×
×

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی
واریز یارانه۲ماهه «امنیت‌غذایی‌کودکان»

  • کد نوشته: 51426
  • ۱۴۰۲-۱۱-۰۹
  • ۰
  • به گزارش خبرنگار بازار کسب کار آنلاین؛  مهدی اسلام خواه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اظهار کرد: در طرح «امنیت غذایی کودکان» برای هر کودک زیر ۵ سال مشمول طرح در دهک یک تا ۵، مبلغ یک میلیون تومان و دهک‌های ششم و هفتم، مبلغ ۶۰۰ هزار تومان از ۵ بهمن‌ماه شارژ شد.
    واریز یارانه۲ماهه «امنیت‌غذایی‌کودکان»
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: در طرح «امنیت غذایی کودکان» برای هر کودک زیر ۵ سال نیازمند بهبود تغذیه در دهک یک تا ۵، بصورت ماهانه مبلغ یک میلیون تومان و دهک‌های ششم و هفتم، مبلغ ۶۰۰ هزار تومان اعتبار خرید ماه‌های بهمن و اسفند بصورت یکجا شارژ شد.

    به گزارش خبرنگار بازار کسب کار آنلاین؛  مهدی اسلام خواه اظهار کرد: در طرح «امنیت غذایی کودکان» برای هر کودک زیر ۵ سال مشمول طرح در دهک یک تا ۵، مبلغ یک میلیون تومان و دهک‌های ششم و هفتم، مبلغ ۶۰۰ هزار تومان از ۵ بهمن‌ماه شارژ شد.

    وی در ادامه تصریح کرد: طرح ارتقای امنیت غذایی کودکان مربوط به خانوارهای ۷ دهک اول دارای کودکان ۵ تا ۵۹ ماهه است که روند رشد آن‌ها متناسب با استانداردها نیست و دچار اختلالاتی نظیر کوتاه‌قدی، لاغری شدید و کم‌وزنی هستند.

    اسلام خواه افزود: این خانوارها در راستای بهبود تغذیه کودک خود می‌توانند سبد کالایی تعیین‌شده توسط انستیتو تغذیه وزارت بهداشت را تا سقف ریالی تعیین‌شده «رایگان» خریداری کنند.

    وی بیان کرد: طرح ارتقای امنیت غذایی کودکان زیر ۵ سال براساس اصول سوم، ۲۱ و ۴۳ قانون اساسی و ماده ۲۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در حمایت از مادران باردار و دارای فرزند زیر ۲ سال(دارای فرزند شیرخوار) اجرایی شده است.

    مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان بیان کرد: اقلام در این طرح مشخص شده‌اند و در طرح امنیت غذایی کودکان، اقلام سبد غذایی با نظر دانشگاه علوم پزشکی، وزارت بهداشت و انستیتو تغذیه ایران به ۱۶ قلم رسیده است.

    گفتنی است که؛ در مورد طرح کودکان، خانواده دو ماه فرصت دارد تا اقلام را براساس اولویت‌بندی انتخاب و خریداری کند.

    نویسنده: مهندس حمیدرضا محمدیاری
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *