×
×

رئیس کل دادگستری گلستان
تاکیدات رئیس قوه‌قضاییه برای ملاقات بی‌واسطه‌مسئولان‌قضایی با مردم

  • کد نوشته: 51787
  • ۱۴۰۲-۱۱-۱۸
  • ۰
  • به گزارش خبرنگار بازار کسب کار آنلاین؛ حیدر آسیابی اظهار کرد: در این دیدارها علاوه بر ملاقات مردمی، مشکلات محلات با محوریت مساجد بررسی و در قالب پرونده حقوق عامه، حل این مشکلات از دستگاه های متولی پیگیری می شود.
    تاکیدات رئیس قوه‌قضاییه برای ملاقات بی‌واسطه‌مسئولان‌قضایی با مردم
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس کل دادگستری گلستان به اتفاق اعضای شورای قضایی استان به درخواست های حقوقی و قضایی مردم در مسجد گلشن گرگان رسیدگی کردند دادستان مرکز استان، معاونان رئیس کل و مدیران کل دستگاه های تابعه قوه قضاییه در این میز خدمت رییس کل دادگستری گلستان را همراهی نموده و در حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان، مردم به صورت چهره به چهره مشکلات و درخواست های خود را با مسئولان دادگستری استان مطرح و دستورات قضایی لازم را صادر گردید.

    رئیس کل دادگستری گلستان در حاشیه میز خدمت قضایی از افزایش دیدارهای مردمی با محور مساجد در استان‌ خبر داد.

    به گزارش خبرنگار بازار کسب کار آنلاین؛ حیدر آسیابی اظهار کرد: در این دیدارها علاوه بر ملاقات مردمی، مشکلات محلات با محوریت مساجد بررسی و در قالب پرونده حقوق عامه، حل این مشکلات از دستگاه های متولی پیگیری می شود.

    آسیابی افزود: از ابتدای امسال فقط در گرگان، میز خدمت قضایی در ۱۰ مسجد برپا شده است و در همه حوزه های قضایی نیز روسا و دادستانها در مصلاها و مساجد حضور پررنگ دارند تا مردم بی واسطه مسائل و مشکلات خود را با آنان در میان بگذارند.

    وی گفت: درخواست برای حمایت قضایی از واحدهای تولیدی، تسریع در رسیدگی به پرونده ها و اجرای احکام، رفع مشکل تعدادی از بازنشستگان از جمله درخواست های مردمی طرح شده در این دیدار بود.

    رئیس کل دادگستری با بیان این که دیدارهای مردمی مختص گرگان نیست افزود: در سرکشی های مستمری که از حوزه های قضایی انجام می شود نیز با حضور در مساجد با مردم نشست داریم تا بتوانند بدون واسطه مشکلات خود را میان بگذارند.

     

    نویسنده: سکینه جافرنوده
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *