×
×

همراه با نمایشگاه ۲۴ رسانه‌های ایران؛
دیدارتازه پس از۶سال

  • کد نوشته: 51973
  • ۱۴۰۲-۱۱-۲۹
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین، بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران طی آیینی رسمی با حضور مسئولان فرهنگی و اهالی رسانه کشور آغاز به کار کرد. رویدادی که پس از ۶ سال وقفه اهالی رسانه را از سراسر کشور دور هم جمع کرده است.
    دیدارتازه پس از۶سال
  • تبلیغ هدفمند

    دیدار رسانه‌ای‌ها پس از ۶ سال تازه شد

    دیدارتازه پس از۶سال

    ضیافت چهار روزه روزنامه‌نگاران و اهالی رسانه آغاز شد؛ بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران پس از ۶ سال وقفه دوباره رسانه‌ای‌ها را دور هم جمع کرده است تا نتایج تلاش هنرمندانه‌شان را در معرض دید عموم قرار دهد.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین، بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران طی آیینی رسمی با حضور مسئولان فرهنگی و اهالی رسانه کشور آغاز به کار کرد. رویدادی که پس از ۶ سال وقفه اهالی رسانه را از سراسر کشور دور هم جمع کرده است.

    نمایشگاه رسانه‌های ایران به مدت ۴ روز تا دوم اسفند از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۸:۳۰ دایر است.

    برگزاری ۸۰ نشست در مدت ۴ روز از جمله فعالیت‌های ویژه این دوره از نمایشگاه است

    همزمان با آیین افتتاحیه از کتاب دانشنامه مطبوعات ایران به سرپرستی محمد جواد جعفرزاده رونمایی شد. نمایشگاه رسانه‌های ایران علاوه بر بخش مربوط به مطبوعات و رسانه‌های برخط با پنج بخش ویژه فعال خواهد بود.

    برگزاری ۸۰ نشست در مدت ۴ روز از جمله فعالیت‌های ویژه این دوره از نمایشگاه است که ۴۰ نشست آن به طور تخصصی با محور رسانه برگزار خواهد شد و شامل تجلیل از پیشکسوتان و اساتید عرصه رسانه، کارگاه‌های آموزشی تخصصی، رونمایی از کتب حوزه ارتباطات و روزنامه‌نگاری، تجربه کاوی روزنامه‌نگاران و تحلیل و بررسی مسائل پیش‌روی حوزه رسانه است.

    در نخستین روز از برگزاری نمایشگاه رسانه‌های ایران ۶ رویداد و نشست در دسته‌های «به وقت رسانه»، «کتاب رسا»، «تجربه کاوی رسانه»، «کارگاه اسرا» و «دورهمی با پیشکسوتان» برگزار می‌شود.

    تقدیر از خدمات و تلاش‌های ارزنده محمدمهدی فرقانی، استاد پیشکسوت حوزه ارتباطات و رسانه از جمله برنامه‌های نخستین روز از برگزاری نمایشگاه رسانه‌های ایران است.

    دیدار رسانه‌ای‌ها پس از ۶ سال تازه شد
     بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران با شعار «نجستم همیشه جز از راستی»

    بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران با شعار «نجستم همیشه جز از راستی» با حضور بیش از ۶۰۰ رسانه و مجموعه‌های خلاق و دانش‌بنیان فعال در این حوزه میزبان اهالی رسانه، فرهنگ و فناوری است. برگزاری نشست‌های تخصصی در حوزه فناوری و هوش مصنوعی از رویدادهای حاشیه‌ای این نمایشگاه خواهد بود.

    کارگاه تولید محتوا، سوژه‌یابی و سوژه‌سازی با تدریس فریدون صدیقی در تاریخ ۳۰ بهمن برگزار می‌شود. همچنین کارگاه دیگری با عنوان اخبار جعلی، واژه‌سازی واقعیت با تدریس حمیدرضا مدقق روز ۲ اسفند، برگزار می‌شود. ستاد برگزاری نمایشگاه، یک غرفه ویژه غزه نیز در طول مدت برگزاری نمایشگاه در نظر گرفته است.

    درهای سالن شبستان مصلی امام خمینی (ره) از تاریخ ۲۹ بهمن تا دوم اسفند ماه هر روز از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۱۸:۳۰، به روی علاقه‌مندان برای حضور و بازدید از نمایشگاه رسانه‌های ایران باز است.

    نویسنده: احسان رحیم زاده حناچی
    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *