×
×

نامزد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی
موانع‌گلستان با رشد حوزه‌اقتصادی‌حل می‌شود

  • کد نوشته: 52120
  • ۱۴۰۲-۱۲-۰۸
  • ۰
  • علیرضا طاهریان در گفتگو با خبرنگار بازار کسب و کار آنلاین اظهار کرد: شناخت چالش‌های اقتصادی استان از برنامه های مهمی است که نمایندگان در ادوار گذشته باید آن را شناسایی و حل می کردند. امروز سهم گلستان نسبت به نقاط دیگر کشور، عقب‌ماندگی تاریخی آن است.
    موانع‌گلستان با رشد حوزه‌اقتصادی‌حل می‌شود
  • تبلیغ هدفمند

    نامزد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: بخش زیاد مشکلات گلستان مربوط به حوزه اقتصادی است.

    علیرضا طاهریان در گفتگو با خبرنگار بازار کسب و کار آنلاین اظهار کرد: شناخت چالش‌های اقتصادی استان از برنامه های مهمی است که نمایندگان در ادوار گذشته باید آن را شناسایی و حل می کردند. امروز سهم گلستان نسبت به نقاط دیگر کشور، عقب‌ماندگی تاریخی آن است.

    وی گفت: هرجای این استان را نگاه کنید فرصت های سرمایه گذاری مغفول مانده ای را می بینید که با ریل‌گذاری درست موجب اشتغالزایی چندین هزار نفر می شود که متاسفانه در ادوار گذشته نمایندگان نتوانستند این فرصت ها تبدیل به توسعه اقتصادی کنند.

    وی تاکید کرد: توجه به بخش‌های کشاورزی، گردشگری، صنعت و فرهنگ اقوام می تواند توسعه اقتصادی را برای مردم به ارمغان بیاورد که نیازمند پیگیری و دریافت مصوبه و بودجه است و چنانچه نگاه اقتصادی مورد توجه مسئولان استان قرار بگیرد مسائل فرهنگی، اجتماعی و ورزشی هم حل خواهد شد.

    وی ادامه داد: نمایندگان تاثر مستقیم بر زندگی مردم دارند و تصمیماتی که در مجلس گرفته می شود بدون شک بر زندگی آنان تاثیر گذار از است. لذا مردم با آمدن به پای صندوق های رای و با تفحص و تحقیقات، فردی را انتخاب کنند که بتواند مشکلات اقتصادی را حل کند و اگر اقتصاد ما حل شود مشکلات رفع خواهد شد.

    علیرضا طاهریان (پایین‌محلی) نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا دارای مدرک لیسانس حسابداری و کارشناسی ارشد مدیریت و مدیرعامل و عضو هیات مدیره تعاونی اعتبار امید جلین گرگان، مدیرعامل ۱۲ شرکت و کارخانه، عضو هیات مدیره اتاق تعاون گلستان به مدت پنج سال، عضو هیات رییسه فدراسیون کبدی، کارآفرین و فرهیخته برتر گلستان و عضو هیات مدیره شرکت خدمات بیمه‌ای به مدت پنج سال و معاون امور شعب و فناوری و پشتیبانی موسسه مالی و اعتباری کاسپین بودند.

    گزارش تصویری / حمید بهادرزاده

     

    گزارش ویدئویی / عقیل مهقانی

     

    نویسنده: نرگس حسین زاده
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *