×
×

۳۱ قرارداد راکد شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی تعیین تکلیف شد

  • کد نوشته: 7077
  • ۱۳۹۹-۰۵-۳۱
  • ۰
  • مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی گفت: در راستای فعال‌سازی قراردادهای واگذاری زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان ۳۱ قرارداد راکد تعیین تکلیف شد.
    ۳۱ قرارداد راکد شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی تعیین تکلیف شد
  • تبلیغ هدفمند

    مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی گفت: در راستای فعال‌سازی قراردادهای واگذاری زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان ۳۱ قرارداد راکد تعیین تکلیف شد.

    سیاوش وحدت اظهار داشت: این قراردادها در سال جاری با حضور داور سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران بررسی و از مجموع ۳۱ پرونده راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، هشت  قرارداد راکد منجر به فسخ قطعی شد.

     ۳۱ قرارداد راکد شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی تعیین تکلیف شد
    ۳۱ قرارداد راکد شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی تعیین تکلیف شد

    وی افزود: به بقیه پرونده‌های مطرح شده برابر رای هیات داور مهلت داده شد تا برای فعال سازی اقدام کنند.  

    وی گفت: قراردادهای مذکور مربوط به متقاضیانی است که علیرغم تخصیص زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان هیچ‌گونه ساخت و سازی در زمین تحویلی انجام نداده اند و آن را  راکد نگه داشته اند یا با توجه به تعهدات خود در ساخت و ساز پیشرفت قابل قبولی نداشته و به دلایل مختلف راکد بوده اند.

    وحدت مجموع مساحت ۳۱ قراردادی که تعیین تکلیف شد هشت هکتار بیان کرد و افزود: مساحت قراردادهای فسخ شده نیز یک هکتار است و اراضی آزاده شده در راستای جذب سرمایه گذاران واقعی صنعت، مجددا به متقاضیان واجد صلاحیت واگذار می‌شود.      

    مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی افزود: ۱۵ واحد راکد در استان نیز به تملک بانک ها در آمده اند و  ۱۵ واحد راکد دیگر که در شرف جانشینی و در اختیار بخش دولتی هستند که به همین دلیل از ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و هم چنین کارگروه اقدام در خواست کرده ایم تا به مشکلات این واحدها توجه و به آنها کمک شود.

    ۲۷۸ واحد صنعتی در ۱۵ شهرک و ناحیه صنعتی و یک منطقه ویژه اقتصادی خراسان شمالی فعالیت می کنند.

    مجموع سرمایه‌گذاری در این واحدها ۲ هزار و ۸۱۶ میلیارد ریال و آمار اشتغال زایی آنها نیز چهار هزار و ۳۸۵ نفر است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *