×
×

 مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان
احیا ۷۰ واحد صنعتی راکد با اشتغال ۶۲۴ نفر

  • کد نوشته: 51344
  • ۱۴۰۲-۱۱-۰۷
  • ۰
  • به گزارش خبرنگار کسب و کار آنلاین شهمرادی اظهار کرد: در ۲۴ شهرک و ناحیه صنعتی استان ۶۴۲ واحد صنعتی فعال با سرمایه گذاری ۴ هزار میلیارد تومان و اشتغال ۱۱۲۰۰ نفر وجود دارد.
    احیا ۷۰ واحد صنعتی راکد با اشتغال ۶۲۴ نفر
  • تبلیغ هدفمند

    مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان در گروه خبری فجر گلستان در جمع خبرنگاران گفت: ۷۰ واحد صنعتی راکد استان طی ۲ سال گذشته با اشتغال ۶۲۴ نفر احیا شده است.

    به گزارش خبرنگار کسب و کار آنلاین؛ رضا شهمرادی اظهار کرد: در ۲۴ شهرک و ناحیه صنعتی استان ۶۴۲ واحد صنعتی فعال با سرمایه گذاری ۴ هزار میلیارد تومان و اشتغال ۱۱۲۰۰ نفر وجود دارد.

    وی افزود: در حال حاضر ۵۵۰ طرح صنعتی در حال اجرا داریم که ۳۸۴ طرح فعال و پیش بینی می شود با افتتاح این طرح ها ۳۴۱۲ نفر اشتغال داشته باشیم .

    شهمرادی با اساره به ۱۲۰ پرونده جهت خلأ ید گفت: برای افرادی که از زمین واگذار شده استفاده می کنند پرونده تشکیل شده و طی ۷ جلسه داوری ۵۲ هکتار شامل ۸۵ قرارداد خلأ ید شده است.

    وی ادامه داد: طی دو سال گذشته ۴۳۷ میلیارد تومان از محل منابع داخلی شرکت شهرکهای صنعتی در استان صرف شده که در مقایسه با مدت زمان مشابه قبل ۴ برابر شده است.

    مدیر عامل شرکت های صنعتی اذعان کرد: طی دو سال گذشته ۵۰ میلیارد تومان از منابع استانی صرف شده که در مقایسه با مدت زمان مشابه قبل بیش از ۵ برابر شده است.

    وی افزود: ۳۷ میلیارد تومان از محل منابع ملی صرف شده که در مقایسه با مدت زمان مشابه قبل بیش از ۶ برابر شده است.

    شهمرادی ادامه داد: از طریق سازمان صنایع کوچک، ۵۳ میلیارد تومان منابع بلاعوض به گلستان تخصیص یافته است.

    وی تصریح کرد: همچنین ۳۴۴ میلیارد تومان از منابع شهرک سازی در استان صرف شده که در مقایسه با مدت زمان مشابه قبل ۴.۵ برابر شده است.

    شهمرادی از برنامه های دهه فجر گفت: در این ایام امسال ۲۸ پروژه افتتاحی با اعتبار ۷۸ میلیارد تومان و ۳ پروژه آغاز عملیات اجرایی با اعتبار ۵.۲ میلیارد تومان خواهیم داشت.

    نویسنده: زهرا پائین محلی
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *