×
×

مدیرکل میراث‌فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان
گرگان بهشتی زیباومنطقه ای بکر درگردشگری

  • کد نوشته: 7323
  • ۱۳۹۹-۰۶-۰۷
  • ۰
  • نشست هم اندیشی برقراری پرواز گرگان - اکتائو و بلعکس که با حضور احمدتجری مدیرکل میراث‌فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان، سیدعلی مفیدی مدیرعامل شرکت خدمات مسافرتی همسفران مشهد، یاسر قندهاری سرپرست معاونت گردشگری استان و جمعی از مدیران عامل دفاتر خدمات مسافرتی فعال در حوزه گردشگری سلامت و تورهای ورودی و خروجی برگزار شد.
    گرگان بهشتی زیباومنطقه ای بکر درگردشگری
  • تبلیغ هدفمند

    نشست هم اندیشی برقراری پرواز گرگان – اکتائو و بلعکس که با حضور احمدتجری مدیرکل میراث‌فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان، سیدعلی مفیدی مدیرعامل شرکت خدمات مسافرتی همسفران مشهد، یاسر قندهاری سرپرست معاونت گردشگری استان و جمعی از مدیران عامل دفاتر خدمات مسافرتی فعال در حوزه گردشگری سلامت و تورهای ورودی و خروجی برگزار شد.

    احمد تجری مدیرکل میراث فرهنگی گلستان در ارتباط پیرامون مسائل کردشگری گفت: قزاقستان یکی از کشورهای مستعد منطقه برای برقراری ارتباط با گلستان می باشد که در حال حاضر مسافر و گردشگر آن نیز وجود دارد و می بایست در راه اندازی پرواز گرگان – قزاقستان کمک کنیم.

    وی با اشاره به اینکه گلستان از ظرفیت های خوبی در حوزه گردشگری سلامت برخوردار است گفت : برقراری پرواز گرگان-اکتائو می تواند زمینه ساز مناسبی جهت ورود گردشگران سلامت به این استان باشد.

    تجری افزود: از آنجایی که چابهارنیز یکی از مقاصد نوظهور گردشگری در کشور است می توان با توجه به راه اندازی خطوط پروازی به این شهر، با برنامه ریزی های مناسب چشم اندازهای خوبی در آینده داشته باشیم.

    سید علی مفیدی مدیرعامل شرکت خدمات مسافرتی همسفران مشهد در این نشست گفت :برنامه ریزی های لازم برای برقراری پرواز مستقیم به قزاقستان با همکاری دفاتر خدمات مسافرتی گلستان در حال اجراست.
    وی اظهار داشت: درصدد آن هستیم که مشکل ویزا را با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و نمایندگی وزارت خارجه در گلستان برطرف کنیم.

    وی با اشاره به اینکه ۵۰ درصد ظرفیت پرواز گرگان-اکتائو در اختیار اتاق بازرگانی قرار می گیرد و مابقی ظرفیت را به دفاتر خدمات مسافرتی استان واگذار می شود افزود :گرگان بهشتی زیبا و منطقه ای بکر و جذاب با قابلیت های فراوان در حوزه گردشگری است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *