استاندار اردبیل گفت: عملیات زیرسازی ۱۸ کیلومتر از جاده اردبیل به مشکین‌شهر و ۱۲ کیلومتر از جاده اردبیل - رضی - گرمی مغان بزودی پایان یافته و روسازی آنها شروع می‌شود.
×
×

استاندار اردبیل
تکمیل زیرسازی ۳۰ کیلومتر از جاده‌های مشگین‌شهر

  • کد نوشته: 7800
  • ۱۳۹۹-۰۶-۲۰
  • ۰
  • استاندار اردبیل گفت: عملیات زیرسازی ۱۸ کیلومتر از جاده اردبیل به مشکین‌شهر و ۱۲ کیلومتر از جاده اردبیل - رضی - گرمی مغان بزودی پایان یافته و روسازی آنها شروع می‌شود.
    تکمیل  زیرسازی ۳۰ کیلومتر از جاده‌های مشگین‌شهر
  • تبلیغ هدفمند

    استاندار اردبیل گفت: عملیات زیرسازی ۱۸ کیلومتر از جاده اردبیل به مشکین‌شهر و ۱۲ کیلومتر از جاده اردبیل – رضی – گرمی مغان بزودی پایان یافته و روسازی آنها شروع می‌شود.

    اکبر بهنامجو  در جریان بازدید از پروژه چهاربانده اردبیل_ مشکین شهر اظهار کرد:جهش خوبی در توسعه راه‌های استان اردبیل صورت گرفته و با اجرای ۱۸کیلومتر باقی مانده  آن که در حال اتمام است، کل مسیر اردبیل تا مشکین‌شهر چهاربانده می‌شود.

    وی با بیان اینکه در همه جاده های اصلی استان کارگا های راه‌سازی فعال هستند، افزود: با تلاش و پیگیری راه و شهرسازی استان پیمانکارهای خوبی در مسیرهای مختلف انتخاب شده‌اند و با تجهیزات کامل در مسیرهای گرمی_ بیله سوار، اردبیل_ سرچم، نیر _ سراب، کلور _ درام، تونل اردبیل _ آستارا و گرمی- پارس آباد فعالیت‌های مطلوبی  در حال انجام است و با ردیف اعتباری خوب تا ۱۴۰۴ بیشتر راه‌های اصلی استان چهار بانده می‌شود.

    استاندار اردبیل تصریح کرد: توسعه راه‌های استان از دو بانده به چهار بانده ، توسعه اقتصادی و رونق تولید به دنبال دارد و برای تحقق این موضوع باید همه دستگاه‌های اجرایی متولی تلاش کنند.

    بهنامجو  با اشاره به اینکه در طول دو سال اخیر به اندازه ۳۰ سال به بزرگ راه‌های استان افزوده شده است گفت: ۲۵ کیلومتر از جاده اردبیل _ مشکین شهر  در سفر زمستان گذشته رییس جمهوری به استان افتتاح شد و ۱۸ کیلومتر نیز در صودت مساعد بودن آب و هوا تا پایان سال جاری انجام و پروژه  تا نیمه  سال ۱۴۰۰ به اتمام می‌رسد.

    در این بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل نیز گفت: ۸ کیلومتر از مسیر اردبیل به مشکین شهر در حوالی ارباب کندی آماده آسفالت ریزی است و تا پایان آذر ماه عملیات روسازی آن به اتمام می رسد.

    محبوب حیدری افزود: در حال حاضر ۵۸ دستگاه سنگین و ۱۲۵نفر بصورت مستقیم در این مسیر فعال هستند و تا پایان نیمه ۱۴۰۰ کل مسیر از همه حیث به اتمام  رسیده و کل مسیر اردبیل تا مشکین شهر چهار بانده می‌شو.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *