×
×

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی گلستان
انقلاب گردشگری نوین همراه بافناوری اطلاعات

  • کد نوشته: 7909
  • ۱۳۹۹-۰۶-۲۱
  • ۰
  • نشست مشترک مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی گلستان با مدیرکل پارک علم و فناوری استان در ارتباط با استفاده از شرکت های دانش بنیان در جهت توسعه صنعت گردشگری با حضور روسای شرکت های خدمات مسافرتی و معاون میراث فرهنگی و گردشگری استان برگزار شد.
    انقلاب گردشگری نوین همراه بافناوری اطلاعات
  • تبلیغ هدفمند

    نشست مشترک مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی گلستان با مدیرکل پارک علم و فناوری استان در ارتباط با استفاده از شرکت های دانش بنیان در جهت توسعه صنعت گردشگری با حضور روسای شرکت های خدمات مسافرتی و معاون میراث فرهنگی و گردشگری استان برگزار شد.

    به گزارش خبرنگار بازار کسب و کار در این نشست احمد تجری مدیر کل میراث و فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی گلستان گفت گردشگری و فناوری در عصر فناوری و اطلاعات و دنیای الکترونیک یک الگوی جدید تلفیقی از یک دیگر هستند.

    وی با اشاره به توسعه فناوری اطلاعات بر پایه گردشگری با انتخاب راه حل های نوآورانه امروزه موجب انفجار تحول صنعت گردشگری در تمام زمینه ها شده است که موجب حمایت هوشمندانه در ابتدای راه توسعه خود قرار دارد و با ضرورت توسعه گردشگری مسئله فناوری که جزء جدا نشدنی امروز توجه ویژه خواهد شد.

    انقلاب گردشگری نوین همراه با فناوری اطلاعات
    انقلاب گردشگری نوین همراه بافناوری اطلاعات

    در ادامه مهدی غفاری مدیر کل پارک علم و فناوری گلستان نیز با اشاره به فعالیت ۳۵ شرکت دانش بنیان در استان گفت: شیوع کرونا هر چند موجب آسیب جدی به بخش گردشگری استان وارد که حتی می توان به جرات گفت بسیاری از شرکت های مرتبط با گردشگری نیز به مرز ورشکستی رسیدند.

    وی با اشاره به اینکه اگر با ایجاد و راه اندازی یک استارت آپ گردشگری در کنار وجود ظرفیت های خدمات مسافرتی مسافرتی استان می توان در جهت حمایت از آنها و ارائه خدمات بهینه از تمام ظرفیت های پارک علم و فناوری در جهت توسعه این بخش اقتصادی کشور بهره برد.

    منبع: روابط عمومی مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی گلستان

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *