×
×

سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت
آمار قربانیان کرونا به مرز۲۳۰۰۰نفر رسید

  • کد نوشته: 7981
  • ۱۳۹۹-۰۶-۲۱
  • ۰
  • سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت با اعلام جدیدترین آمار مبتلایان قطعی به ویروس مرگبار کووید 19 و فوت ناشی از این بیماری گفت در طی 24 ساعت گذشته بر اساس معیارهای قطعی و تشخیصی بیش از 2 هزار بیمار جدید شناسایی که منجر به بستری یک هزار 253 نفر و منجر به جان باختن 115 بیمار بر اثر ابتلا به این ویروس گردید.
    آمار قربانیان کرونا به مرز۲۳۰۰۰نفر رسید
  • تبلیغ هدفمند

    سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت با اعلام جدیدترین آمار مبتلایان قطعی به ویروس مرگبار کووید ۱۹ و فوت ناشی از این بیماری گفت در طی ۲۴ ساعت گذشته بر اساس معیارهای قطعی و تشخیصی بیش از ۲ هزار بیمار جدید شناسایی که منجر به بستری یک هزار ۲۵۳ نفر و منجر به جان باختن ۱۱۵ بیمار بر اثر ابتلا به این ویروس گردید.

    لاری با بیان اینکه در مجموع تعداد بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۹۷ هزار و ۸۰۱ نفر رسیده، خاطرنشان کرد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، با از دست دادن ۱۱۵ بیمار کرونایی ، مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۲ هزار و ۹۱۳ نفر رسید.

    دکتر لاری عنوان کرد: خوشبختانه تا کنون ۳۴۲ هزار و ۵۳۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

    سخنگوی با بیان اینکه ۳۷۵۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند، تصریح کرد: تاکنون سه میلیون و ۵۰۷ هزار و ۹۳۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

    به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، بر اساس آخرین اطلاعات کرونا در کشور، استانهای تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت قرمز قرار دارند. همچنین، استانهای آذربایجان غربی، البرز، فارس، لرستان، هرمزگان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، مرکزی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، گلستان و خوزستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

    منبع: وبدا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *