مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان گفت: کمبود فضای آموزشی در شهرک‌های مسکن مهر این استان با ساخت ۴۲ مدرسه دیگر رفع می‌شود.
×
×

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان
مسکن‌های مهر استان سمنان نیازمند ساخت ۴۲ مدرسه

  • کد نوشته: 8530
  • ۱۳۹۹-۰۶-۲۷
  • ۰
  • مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان گفت: کمبود فضای آموزشی در شهرک‌های مسکن مهر این استان با ساخت ۴۲ مدرسه دیگر رفع می‌شود.
    مسکن‌های مهر استان سمنان نیازمند ساخت ۴۲ مدرسه
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان گفت: کمبود فضای آموزشی در شهرک‌های مسکن مهر این استان با ساخت ۴۲ مدرسه دیگر رفع می‌شود.

    سعید هژبریابراز داشت: ۱۱ فضای آموزشی در شهرک‌های مسکن مهر استان سمنان ساخته شد، اما با توجه به آمار بالای جمعیت ساکن، این تعداد مدرسه کافی نیست.

    وی ادامه داد: ۲۸ هزار و ۳۰۰ واحد در شهرک‌های مسکن مهر استان سمنان ساخته شده است و ضرورت دارد تامین فضای آموزشی، مسجد و درمانگاه برای ساکنان این مناطق در نظر گرفته شود.

    وی اضافه کرد: باید فرهنگ مشارکت در کار خداپسندانه مدرسه‌سازی در جامعه نهادینه شود تا خانواده‌ها اموال خود را پس‌از درگذشتشان در کار خیر مانند ساخت فضای آموزشی صرف کنند.

    مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان گفت: فضای معنوی ماه‌های محرم و صفر فرصتی است برای توجه به معارف دینی در نوع دوستی و ارج نهادن به ارزش آموزش و نظام تعلیم و تربیت تا خیران بخشی از اموال خود را در توسعه فضای آموزشی نذر کنند

    وی با تاکید بر کمک خیران در رفع کمبود فضای آموزشی بیان کرد: بسته‌ تحولی «آجر به آجر» زمینه‌ساز مشارکت‌ تمام اقشار مردم، همکاری خیران مدرسه‌ساز و گروه‌های مردم‌نهاد در ساخت و تجهیز مدارس استان متناسب با توان آنان است.

    مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان تصریح کرد: در طرح آجر به آجر هر یک از افراد جامعه می‌توانند با اندک سرمایه در امر خداپسندانه مدرسه‌سازی سهیم شوند.

    هژبری اظهار داشت: رسانه با آگاهی بخشی به جامعه درباره پویش آجر به آجر نقشی مهم در افزایش مشارکت مردمی در توسعه فضای آموزشی دارد و انتظار می‌رود رسانه‌ها بیش از پیش در این زمینه یاریگر باشند.

    خیران مدرسه ساز استان سمنان ۴۷۶ نفر  شامل ۱۰۳ نفر خانم و ۲۸۸ نفر مرد و ۸۵ موسسه حقوقی هستند.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *