×
×

پایان بی خانمانی
صاحب خانه شدن۴۰دانش آموز استثنایی مراوه‌تپه

  • کد نوشته: 9710
  • ۱۳۹۹-۰۷-۰۶
  • ۰
  • صاحب خانه شدن دانش آموزان استثنایی مراوه تپه که پیش از این در فضای آموزشی غیر مرتبط با شرایط خود مشغول آموختن علم بودن روزیکشنبه6مهر99 به طور اختصاصی صاحب مدرسه شدند. این 40 دانش آموز از این به پس در ساختمان 6کلاسه که همت نیکوکاران احداث واداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان احداث شده در سال جدید زیر سقفی که متعلق به خودشان است تحصیل خواهند کرد.
    صاحب خانه شدن۴۰دانش آموز استثنایی مراوه‌تپه
  • تبلیغ هدفمند

     صاحب خانه شدن دانش آموزان استثنایی مراوه تپه که پیش از این در فضای آموزشی غیر مرتبط با شرایط خود مشغول آموختن علم بودن روزیکشنبه۶مهر۹۹ به طور اختصاصی صاحب مدرسه شدند. این ۴۰ دانش آموز از این به پس در ساختمان ۶کلاسه که همت نیکوکاران احداث واداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان احداث شده در سال جدید زیر سقفی که متعلق به خودشان است تحصیل خواهند کرد.

    براساس گزارشات اعلامی از سوی آموزش و پرورش مراوه تپه این مدرسه علاوه برجذب اعتبار و حمایت از سوی خیرین مدرسه ساز و سازمان نوسازی مدارس میزان ۲میلیارد ۵۰۰ میلیون ریال آن نیز توسط معلمان شهرستان تامین اعتبار گردیده است .

    صاحب خانه شدن۴۰ دانش آموز استثنایی مراوه‌تپه
    صاحب خانه شدن۴۰دانش آموز استثنایی مراوه‌تپه

    گفتنی است این ساختمان ۶ کلاسه در زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع ساخته شده و ۵۲۰ متر مربع زیربنا دارد.

    قابل ذکر است که جمعیت ۶۵ هزارنفری آموزش و پرورش شهرستان مراوه‌تپه، ۱۲ هزار و ۴۶۰ دانش آموز در مقاطع ابتدایی، متوسطه دوره اول و دوم دارد.

    این ساختمان شش کلاسه با حضور استاندار گلستان در ششمین روز از مهر ماه ۹۹ افتتاح و ماموریت خود را جهت آموزش ۴۰ دانش آموز استثنایی این شهرستان که به همت خیرین مدرسه ساز و معلمین این شهرستان اعتبار آن تامین شده افتتاح و شروع به فعالیت کرد.

    منبع: بازار کسب کار

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *