بیمارستان 300 تختخوابی خیرساز شهر جدید سهند با حضور استاندار آذربایجان شرقی و معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کلنگ زنی شد.
×
×

بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی شهر جدید سهندکلنگ زنی شد

  • کد نوشته: 26018
  • ۱۳۹۹-۱۲-۱۴
  • ۰
  • بیمارستان 300 تختخوابی خیرساز شهر جدید سهند با حضور استاندار آذربایجان شرقی و معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کلنگ زنی شد.
    بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی شهر جدید سهندکلنگ زنی شد
  • تبلیغ هدفمند

    بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی خیرساز شهر جدید سهند با حضور استاندار آذربایجان شرقی و معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کلنگ زنی شد.

    کلنگ زنی بیمارستان 300 تختخوابی شهر جدید سهند
    بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی شهر جدید سهندکلنگ زنی شد

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی در آیین کلنگ زنی بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی شهر جدید سهند که با حضور معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد گفت: با بهره برداری از این بیمارستان، نیاز مردم شهر جدید سهند در حوزه پزشکی و درمانی تامین می شود.

     
    وی ادامه داد: کلنگ زنی و افتتاح این بیمارستان، باید همزمان با آغاز سکونت مردم و در سال‌های گذشته انجام می‌شد که محقق نشده بود.
     
    وی با اشاره به افزایش مشارکت خیرین در احداث مراکز درمانی و آموزشی استان گفت: این پروژه درمانی نیز، خیرساز بوده و در زیربنایی بالغ بر ۳۲ هزار مترمربع احداث می شود.
     
    استاندار آذربایجان شرقی همچنین خواستار توجه ویژه وزارت بهداشت به حمایت ویژه در تجهیز این بیمارستان شد.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *