×
×

معاون امور بندری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان
تخلیه۱۳هزار تن‌شکر در بندرشهیدرجایی

  • کد نوشته: 26603
  • ۱۳۹۹-۱۲-۲۰
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، منصور خرمشکوه روز سه شنبه به رسانه ها اعلام کرد: نوسازی خطوط ریلی و انبارهای مسقف بهره گیری از ابزار و مکندهای پرقدرت، روند تخلیه کالاهای اساسی را در این بندر قوت بخشیده است.
    تخلیه۱۳هزار تن‌شکر در بندرشهیدرجایی
  • تبلیغ هدفمند

    معاون امور بندری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: با تدابیر اتخاذ شده به منظور ارتقا نرم تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی، نرم تخلیه ۱۳هزار و ۵۷۵ تن شکر در ۲۴ ساعت در پایانه فله بندر شهید رجایی به ثبت رسید.

    تخلیه۱۳هزار تن‌شکر در بندرشهیدرجایی
    تخلیه۱۳هزار تن‌شکر در بندرشهیدرجایی
    تخلیه۱۳هزار تن‌شکر در بندرشهیدرجایی

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، منصور خرمشکوه روز سه شنبه به رسانه ها اعلام کرد: نوسازی خطوط ریلی و انبارهای مسقف بهره گیری از ابزار و مکندهای پرقدرت، روند تخلیه کالاهای اساسی را در این بندر قوت بخشیده است.


    وی ادامه داد: تسریع در عملیات تخلیه کالاهای اساسی و استراتژیک بر اساس دستورالعمل های بهداشتی و ایمنی انجام می گیرد و بندر شهید رجایی به عنوان بزرگترین بندر تجاری کشور، تحت راهبری سازمان بنادر و دریانوردی همواره در راستای تقویت نرم عملیاتی و تسریع در امر تخلیه کالاهای اساسی و ارائه سایر خدمات بندری تلاش کرده است.
    معاون امور بندری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان یادآور شد: بندر شهید رجایی با دارا بودن تجهیزات پیشرفته تخلیه و بارگیری، اسکله هایی با قابلیت پذیرش کشتی های اقیانوس پیما از بعد کانتینری به عنوان مهم ترین بندر کانتینری کشور و از منظر کالای اساسی به عنوان دومین بندر فعالیت می کند.
    بندر شهیدرجایی که بزرگترین بندر کانتینری کشور و دومین بندر کالاهای غیر کانتینری بعد از بندر امام خمینی (ره) محسوب می‌شود که سهم قابل ملاحظه‌ای در تجارت دریابرد کشور بر عهده دارد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *