×
×

آمار مبتلایان کرونای انگلیسی در استان اردبیل
۷نفر در چنگ کرونای‌انگلیسی

  • کد نوشته: 27286
  • ۱۳۹۹-۱۲-۲۶
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا،رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اردبیل روز سه‌شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: بر اساس آخرین نتایج مشخص شده توسط آزمایشگاه تشخیص کرونا، تست کرونای انگلیسی یک جوان ۲۸ ساله در اردبیل مثبت شده که هم‌اکنون در بیمارستان امام خمینی ‌(ره) بستری است.
    ۷نفر در چنگ کرونای‌انگلیسی
  • تبلیغ هدفمند

     آمار مبتلایان کرونای انگلیسی در استان اردبیل با مثبت شدن آزمایش یک فرد مشکوک دیگر به هفت نفر افزایش یافت.

    ۷نفر در چنگ کرونای‌انگلیسی
    ۷نفر در چنگ کرونای‌انگلیسی
    ۷نفر در چنگ کرونای‌انگلیسی

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا،رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اردبیل روز سه‌شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: بر اساس آخرین نتایج مشخص شده توسط آزمایشگاه تشخیص کرونا، تست کرونای انگلیسی یک جوان ۲۸ ساله در اردبیل مثبت شده که هم‌اکنون در بیمارستان امام خمینی ‌(ره) بستری است.

    دکتر شهرام حبیب‌زاده افزود: این جوان اردبیلی به صورت هوایی از عراق وارد کشور شده و به نظر می‌رسد که محل ابتلای او نیز عراق بوده است.

    وی با اشاره به بستری شدن ۶ نفر از بیماران مبتلا به کرونای انگلیسی در شهر اردبیل و یک نفر در شهرستان خلخال، بیان کرد: تعدادی از اطرافیان این بیماران نیز رهگیری شده و آزمایش ابتلا به کرونا بر روی آنها انجام شده است.

    رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل از همه اهالی استان خواست تا در صورت داشتن مسافری از استان خوزستان یا استان‌های درگیر با کرونای انگلیسی و کشور عراق، موضوع را به سامانه تلفنی ۴۰۳۰ یا شماره تلفن مرکز مدیریت بیماری‌های شهرستان‌ها اطلاع داده و یا به نزدیک‌ترین پایگاه، مرکز یا خانه بهداشت محل سکونت خود مراجعه کنند.

    وی همچنین از شهروندان خواست تا غربالگری، معاینه و تست افراد مشکوک به کرونا و به خصوص کرونای انگلیسی را جدی بگیرند.

    دکتر حبیب‌زاده اضافه کرد: در صورت مشاهده و تایید موارد ابتلای افراد به کرونای انگلیسی، باید خود فرد به سرعت درمان یا ایزوله شده و اطرافیان او نیز تحت کنترل قرار گیرد تا مانع انتقال ویروس در خانواده، اطرافیان و جامعه شود.

    به گزارش ایرنا، تدابیر سخت‌گیرانه مقابله با کرونا در استان اردبیل از سوی مردم و متولیان بهداشت و درمان از چهار روز پیش و همزمان با تایید شناسایی موارد ابتلا به سویه جدید کرونا موسوم به کرونای انگلیسی افزایش یافته است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *