×
×

مدیرکل تامین اجتماعی استان گلستان
تشریح پرداخت‌حقوق مستمری‌بگیران و بازنشستگان تامین‌اجتماعی

  • کد نوشته: 31515
  • ۱۴۰۰-۰۲-۱۳
  • ۰
  • مدیرکل تامین اجتماعی استان گلستان گفت :با توجه به اجرای طرح متناسب سازی حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی ، که پس از سال‌ها با عزم جدی مدیرعامل محترم و مسئولان عالی سازمان صورت پذیرفت، اجرای مرحله دوم طرح مذکور نیز با انجام رایزنی‌های گسترده و جلسات فشرده و متعدد کارشناسی مطابق با نظرات و پیشنهادات مورد توافق با مسئولان و روسای کانون ها و تشکلات بازنشستگی با تاکید بر تعامل، همگرایی و خرد جمعی در احکام بازنشستگان و مستمری بگیران اعمال و از روز جمعه مورخ 10‏/2‏/1400 در سایت سازمان قرار گرفت .
    تشریح پرداخت‌حقوق مستمری‌بگیران و بازنشستگان تامین‌اجتماعی
  • تبلیغ هدفمند

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان  گلستان ، هادی نودهی مدیرکل تامین اجتماعی ، شرایط جدید پرداخت حقوق مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی را تشریح کرد.

    تشریح پرداخت‌حقوق مستمری‌بگیران و بازنشستگان تامین‌اجتماعی

    مدیرکل تامین اجتماعی استان گلستان گفت :با توجه به اجرای طرح متناسب سازی حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی ، که پس از سال‌ها با عزم جدی مدیرعامل محترم و مسئولان عالی سازمان صورت پذیرفت، اجرای مرحله دوم طرح مذکور نیز با انجام رایزنی‌های گسترده و جلسات فشرده و متعدد کارشناسی مطابق با نظرات و پیشنهادات مورد توافق با مسئولان و روسای کانون ها و تشکلات بازنشستگی با تاکید بر تعامل، همگرایی و خرد جمعی در احکام بازنشستگان و مستمری بگیران اعمال و از روز جمعه مورخ ۱۰‏/۲‏/۱۴۰۰ در سایت سازمان قرار گرفت .

    نودهی شرایط احکام جدید  را چنین بیان کرد:اولاً: ماده ۹۶ (افزایش سنواتی) بر مجموع مبالغ مستمری و متناسب سازی اسفندماه سال ۱۳۹۹ مستمری‌بگیران اعمال گردیده است .
    ثانیاً: جبران ۷۵ درصد عقب ماندگی مستمری سال برقراری به نسبت حداقل مستمری صورت پذیرفته است.
    ثالثاً: با توجه به انتظارات و مطالبات همه سطوح بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی، پس از اعمال ماده ۹۶ (افزایش سنواتی) و اجرای متناسب سازی حقوق مستمری بگیران و افزایش مزایای جانبی، دریافتی هیچ مستمری بگیری کمتر از یک و نیم برابر مجموع پرداختی اسفند ماه سال ۱۳۹۹ نخواهد بود. ایشان در پایان افزودند همکاران ما در حوزه مستمریها پاسخگوی سوالات بازنشستگان و مستمری بگیران خواهند بود

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *