×
×

مدیرکل پست استان گلستان
پروژه جی‌نف اجرایی می‌شود

  • کد نوشته: 52969
  • ۱۴۰۳-۰۲-۱۰
  • ۰
  • به گزارش خبرنگار بازار کسب کار آنلاین مدیرکل پست استان گلستان گفت؛ ایجاد و راه اندازی و توسعه بخشی مرکزنوآوری، تشکیل جلسات با مشاغل اینترنتی ، مشاوره به نیروهای شتاب دهنده و فناور ، انعقاد قراردادهای وب سرویس و گیت وی به منظور هوشمند سازی ارائه خدمات و بهبود امور کیفی و فنی بخشی از زیرشاخص های توسعه بخشی در سال 1402 بوده است..
    پروژه جی‌نف اجرایی می‌شود
  • تبلیغ هدفمند

    حسن ایزدپناه مدیرکل پست استان گلستان در بخشی از مصاحبه خود در مورد موارد ذیل سخنان خود را بیان کرد

    -اقدامات و برنامه پست استان گلستان در راستای هوشمند سازی

    -وضعیت تجارت الکترونیک

    -وضعیت و پیشرفت پروژه جی‌نف

    حسن ایزدپناه مدیرکل پست استان گلستان در گفتگو با خبرنگار بازار کسب و کار، عملکرد سال ۱۴۰۲ و برنامه های توسعه ای در سال ۱۴۰۳ را تشریح کرد.

    وی در بخش ابتدایی، به ظرفیتهای بالقوه و تلاش های همه جانبه پست استان در خصوص توسعه کسب و کارهای اینترنتی با این موضوع که در سال ۱۴۰۲ قریب به ۲ میلیون بسته و امانات پستی که عمدتاً فروش های اینترنتی( فروش پوشاک، کیف و کفش، محصولات دامی و کشاورزی، صنایع دستی و …) و ۶۲ درصد کل ترافیک مرسولات ارسالی استان را دارا می باشد به اقصی نقاط کشور ارسال شده اشاره داشت و بیان کرد که پست استان بعنوان یک سکوی پیشران، سهم عمده ای در توسعه اقتصاد دیجیتال استان، توسعه اشتغال خرده فروشی و کمک به توسعه مشاغل خانگی و حوزه روستایی را ایفا می نماید.

    مدیرکل پست استان گلستان گفت؛ ایجاد و راه اندازی و توسعه بخشی مرکزنوآوری، تشکیل جلسات با مشاغل اینترنتی ، مشاوره به نیروهای شتاب دهنده و فناور ، انعقاد قراردادهای وب سرویس و گیت وی به منظور هوشمند سازی ارائه خدمات و بهبود امور کیفی و فنی بخشی از زیرشاخص های توسعه بخشی در سال ۱۴۰۲ بوده است.

    در بخش دوم وی، عملکرد سال ۱۴۰۲ ، وضعیت و پیشرفت پروژه جی نف در استان را بیان کردند.

    حسن ایزدپناه مدیرکل پست استان گلستان؛ با اشاره به این نکته که یکی از اساسی ترین موضوعات زیرساختی توسعه دولت الکترونیک و همچنین زمینه ساز اجرای دقیق طرح سرشماری سال ۱۴۰۵،اتمام فرآیند جی نف و … می باشد .

    با اشاره به عملکرد سال ۱۴۰۲ ، پایان عملیات بهنگام سازی و ژئوکد ۱۷ شهر استان در این سال را گام مهمی در جهت تحقق موضوع برشمرد و اذعان داشتند که با استمرار فعالیت جهادی، با اجرای ۵ شهر باقیمانده از ۳۷ شهر استان در مردادماه عملیات پایان خواهد یافت.

    وی گفت؛ در بخش روستایی نیز تمام تلاش پست استان در جهت انجام فرآیند در سال ۱۴۰۳ خواهد بود. اجرای طرح پلاک کوبی در ۶ روستا و انعقاد قرارداد جهت ۱۰ روستای دیگر استان ، همچنین جلسات متعدد با حوزه معاونت عمرانی استانداری ، فرمانداران ، بخشداران و شهرداران و اهتمام به استمرار آن در سال جاری ، بخشی از عملکرد نصب پلاک در سال ۱۴۰۲ بوده است.

    در بخش دیگر بیانات خود، مدیرکل پست استان گلستان ضمن تأکید بر استمرار و فعالیت مضاعف در جهت توسعه اقدامات سال گذشته ، رویکردهای برنامه ای ۱۴۰۳ را به شرح ذیل اعلام داشتند؛

    – رسیدن به نقطه تعادل کامل (درآمد به هزینه) با رویکرد ارائه سرویس های نوین و با ارزش افزوده

    ​​​​​​​- گلستان ، قطب اقتصاد دیجیتال (کسب و کارهای اینترنتی) در پست کشور

    – گلستان ، سکوی توسعه اشتغال (پایدار) در حوزه اقتصاد دیجیتال(کسب و کارهای اینترنتی)

    – گلستان ، پیش رو در تولید خدمات هوشمند پستی و دانش بنیان ( وب سرویسها و …)

    – گلستان ، برترین در ارائه خدمات با کیفیت و هوشمند (دانش بنیان)​​​​​​​

    نویسنده: مهدی تقوی
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *